Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. december 30., kedd

Boldog Új Évet Mindenkinek!


Kívánni szerettem volna holnapra egy kellemes napot minden olvasómnak, de még nincsenek bulis képeim. A buli az amúgy is olyan nálunk, hogy mesterségesen kreálunk hozzá hangulatot mi idősebbek. Én jó kajákkal készülök, a lányom csákókat készít és mikor felvesszük kinevetjük egymást és utána megkérdezem hány óra? , mert az éjfélt a kívánságok miatt várom. Normális esetben simán fent maradok sokáig, pont szilveszter napján meg állandóan le akarok feküdni. Ki érti ezt?
Mielőtt idén befejezném a karácsonyi képek hímzését még erőt vettem magamon és elővettem egy évekkel ezelőtt elkezdett Dimensions képet.  Úgy bele merültem, hogy imádom készíteni!

11 megjegyzés:

Rita 2014. december 30. 19:38  

Neked is boldog új évet! A cicás kép olyan cuki (még nekem is, aki a kutyákat szereti inkább).

Palkó 2014. december 30. 22:20  

Kedves Bea!
Kívánok én is Neked/Nektek boldog, békés, örömteli percekben gazdag új évet! És vidám Szilvesztert! :)
Ildikó

lujza62 2014. december 31. 11:16  

nagyon boldog új évet!!

agnesordog 2014. december 31. 17:20  

Nagyon klassz a Dimensions kép :-)
Jó munkát hozzá !
Nagyon boldog, alkotásban gazdag új évet kívánok az egész Családodnak !

Andulka 2014. december 31. 19:22  

BUÉK! MÁr megint egy nagyon klassz képet készítesz!

Vera 2014. december 31. 19:45  

A múlatós képekkel még adós vagy...
Ez a kép megint csuda szép... majd kérdezek róla...


Beám! Boldog új évet kívánunk!

Jucus 2014. december 31. 22:18  

Nagyon-nagyon boldog 2015-öt kívánok Neked, alkotókeddvel telis-telit!

Erika 2015. január 1. 11:06  

Boldog új évet kívánok!
A macsekok nagyon cukik♥

Névtelen,  2015. január 1. 15:59  

Boldog 2015-öt kívánok jó egészségben, szerencsével, sok örömmel az egész családodnak, minden szerettednek, az állatkáidnak is! :)
Brigi

Cimpulusz 2015. január 2. 13:36  

Te valami hímzőgép vagy esküszöm, csak ámulok és bámulok!:) Én meg itt görnyedek a Hungaricumos pályázatunk felett és bőgni lenne kedvem....

Tüzes Beáta 2015. január 3. 17:36  

Köszönöm a jókívánságokat!!!!
Újra kívánok én is Mindenkinek BOLDOG 2015-ös ÉVET!