Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. január 20., kedd

Üdvözlő torta


Olivér fiam tegnap haza jött Hollandiából. Az étterem, ahol dolgozik 3 hétre leáll ebben az időszakban. Ő kimaradt a karácsonyi ünnepünkből, így külön Neki vettem egy" üdvözlégy" tortát. Kerestem marcipán szakácsot, de az nem volt. Nem baj, jó lesz a pék is, csak konyhai legyen és kapott két segédnek Minyonokat. Egy mosolygósat és egy morcosat:


Nagyon vártam, hogy haza érjen, mert már enni akartam belőle. (Ejnye!)
Vonalas telefon az egyik fülén, mobil a másikon, kérdezik az ismerősök, jönnek érte, viszik kocsival.... Többen is jelezték, hogy segítséget kérnek tőle elhelyezkedést remélve. Mielőtt eljött, erről már érdeklődött és tud lehetőséget. Sokan keresnek munkát a korosztályából.


A "csinos" fiatalember egy szeretetfát locsol a párjával együtt. Ez egy Valentin napi kép. Aranyos, mert a szeretetet tényleg ápolni kell.

8 megjegyzés:

Palkó 2015. január 20. 21:55  

De jó ez a torta! És de jó Neked, hogy hazajött a fiad! :)
Igen, a szeretetet tényleg ápolni kell, pontosabban a kapcsolatainkat, hogy a szeretet megmaradjon, és ne vegye át a helyét valami más...

Tüzes Beáta 2015. január 20. 21:59  

Bizony! Mert én tudok ám utálni és szeretni egyszerre. Pontosabban már tudom, hogy az utálat el fog múlni, kitartóan öntözni kell. De ez nem mindig elég.

Anette kincsei 2015. január 21. 1:20  

Isten hozta otthon a fiadat! Szep tortat kapott, en is megkostolnam!
Szep hely lehet a "kedvenc viragom orszaga", mindig szerettem volna oda eljutni. Biztos rengeteg meselni valoja van.
Nagyon edes az ontozos keped. Igy igaz a szeretettel! <3

Fáni 2015. január 21. 14:01  

Úgy látszik kicsit nehéz a felfogásom, de én minden bejegyzésedet el tudom olvasni. talán Nálad a rendszerben lehet valami gond.

Rita 2015. január 21. 18:04  

Micsoda gyönyörű torta! Szép együtt töltött napokat és öntözgetést kívánok!

Vera 2015. január 21. 18:52  

A de szép torta!Akkor most megint nagy az öröm... hogy itthon van a fiad...
Egyébként az én oldalamra is csak mára jött át...az új bejegyzésed... De ezzel nem kell foglalkozni, sokan vagyunk így sokszor.. Tudom én is sík ideg vagyok, mert miért nem jelenik meg másnál.... Majd megjelenik... mondja Apa...és tényleg... ha nem az nap, majd másnap....

erdoseva55 2015. január 22. 17:43  

De jó ötlet a tortával való várás!
Hollandia szép ország, én is jártam ott, a nagybátyámék kint élnek.
Sajnos a fiatalok jobb megélhetés, és fejlődés reményében időnként meg kell hogy váljanak a családtól. De úgy vettem észre, hogy jól is érzik magukat szerencsére. Minden jót kívánok Olivérnek!
Kedves a hímzésed! :)

Preeti 2015. február 6. 5:50  

Yummy cake and lovely stitching !!
Thank you for visiting my blog! I could not reply you on email as yours is a no-reply blog profile.