Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. január 14., szerda

V. Enginger táskába foglalva


Most csak vállpánttal. Ilyet télre nem készítek, mert nehéz a télikabáton átvetni. De egy könnyű pulcsiban, vagy nyáron egy pólóval könnyen hordható és mennyivel könnyebb a vásárlás is, mert szabadon marad mind a két kéz. A táska téglalap alakú és a tetején dísznek is és zárásra is kapott egy kis darabot. Mellesleg megjegyezném, hogy ehhez a mintához a meglevő készletemből 12 anyag közül választottam ki a szerintem megfelelőt. Mivel lila és sárga is van a hímzésben, sőt zöld is..., de a minta eleganciája miatt ütős szinek sehogy nem illettek, hónapokat halogattam az elkészítését. Ide a szatén is jól mutat, vagy nem, én már rég nem tudom mi lenne a jó. Ilyen lett, kész.
A szatént most újra szívesen használom:



Enyhén kibukott az oldala, így a szegőszalaggal és egy díszgombbal rögzítettem. A vállpántra pedig "redőny zsinór"-szerű anyagból a táska vásznából varrtam egy csíkot.


Készült a bankkártyámnak egy cuki tartó.

9 megjegyzés:

Rita 2015. január 14. 17:17  

A jó munkához (válogatáshoz) idő kell!:) Nagyon szép lett!

twinpeakprimitives 2015. január 14. 18:06  

It is a very delicate bag and purse too ♥
Hugs
Nurdan

Fáni 2015. január 14. 19:05  

Megint nagyon szépen csináltál, a bankkártyatartód valóban cuki. Nézz be hozzá, elkezdtem apró lépésekkel a varrást, talán majd egyszer olyan szépeket tudok csinálni mint Te :)

Cat 2015. január 14. 19:41  

Csodaszép lett! :-)

Vera 2015. január 14. 20:26  

Nagyon ügyes vagy!

Laucica 2015. január 14. 21:34  

Ó, gyönyörű mind! Szerintem jó az anyagpárosítás is!

Anette kincsei 2015. január 15. 0:07  

OOO Bea!! Ez de tetszik!!!! Minden taskad nagyon szep, de ez foleg!! Naaa, annyi taskad van mar, szerintem eszre se venned, ha ezt nekem adnad:))))) Na jo, cask vicceltem. De az nem vicc, hogy tenyleg nagyon tetszik!!

Palkó 2015. január 15. 17:41  

SZUPER!
Hány táskád van? Gondolom, minden évszakhoz, vagy minden hónaphoz? jut egy :)
A hímzése is nagyon tetszik, olyan igazi párizsi! Modern leszel vele! :)

erdoseva55 2015. január 15. 19:06  

Annyira tetszik, hogy párosítod a hímzésedet a varrással.
Különben szuper válogatás az anyagok közül, nagyszerűen sikerült.
Én sem tervezek a következő táskámba cipzárt, nagyon jó anélkül is. Egyébként is csak biztonsági okokból terveztem az elsőbe :)