Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. február 6., péntek

Keretbe tettem...



...régebbi munkáimat. A felső keret üvegét sajnos eltörtem.
Verával beszélgettünk a keretekről és a kezembe került egy készen vett csomag az IKEA-ból. Kibontottam és akkor láttam, hogy 2 db van benne.Hű, akkor két kép is végre helyre kerül. A dolog soha nem ilyen egyszerű, mert a Dimensions képemet két oldalt vászonszegéllyel és arra varrt csipkével pótoltam, hogy kitöltse a méretet. De így is jó. Ezt a képemet már rég láttam. Most ide tettem az asztalomra és ámulva nézem.Oh, de szépek ezek a Dim. minták valóban!


Eredetileg ehhez a képhez vettem a keretet, ez jó is bele. Ez is szép, de más. Van egy nem összeillő párosítás:


De a méret megfelelt. Valószínű, hogy ki fogom cserélni...


Ma leszálltam a buszról útközben a Sárkány Centernél, mert időnként szívesen fogyasztok kínai levest és a keleti boltban vannak nagyon jók. Vettem 5 csomaggal és körülnéztem. Tápióka gyöngy. Az mi?, kérdeztem az eladót. Édességként fogyasztják, meg kell főzni. Ki kell próbálnom!

Köszönöm a hozzászólásokat a fiatalok könnyebb kiismeréséhez. Nagyon hasznosak voltak nekem egytől egyig.
Erről is írni akartam: ketten vagyunk a férjemmel, ez vadonatúj élmény és nagyon tetszik! Szinte fillérekből kijövünk, ha valamit oda teszek az ott marad...még mindig nem tudok betelni evvel.

7 megjegyzés:

Rita 2015. február 6. 18:23  

A varrószobás képed csúcs! Hogy lehet egy "rendetlen" kuckóról ilyen harmonikus képet alkotni? Rejtély.

Az indiai kajákat nagyon szeretjük itthon! Tápiókát mlg nem ettem.

Micsoda élmény lehet kettesben!:D Majd kb 15 év múlva mi is odajutunk.:)

twinpeakprimitives 2015. február 6. 20:20  

Beautiful works! They all look gorgeous as framed ♥

Have a great weekend :)

Edit 2015. február 6. 20:30  

Nagyon tetszenek a hímzéseid! Részletgazdagok, színesek, szuperek a keretek is.

Anette kincsei 2015. február 7. 2:25  

De csodasak lettek a keetezett munkaid!!! A varroszobasra emlekszem, mintha csakmost kezdted volna, mar kesz is? Meg mindig irigyellek, szelsebesen es gyonyoruen varrsz!
Ismerem a tapiokat, de cask miota itt elek knt. Itt is kaphato. En pudingban ettem, van olyan olyan is ami keszen kaphato tapiokapuding. Probald meg ugy vanilia pudingot megfozod es mikor mar majdnem kesz, az utolso "rottyanas"elott belefozod. Nagyon finom!
ui.>kepzeld, meg mindig nem ert ide :-(

Preeti 2015. február 7. 9:46  

Wonderful stitching :)

Palkó 2015. február 7. 16:26  

Gyönyörűek! Csak a középsőre emlékszem, hogy végigkísértem a "növögetését"... :)

Laucica 2015. február 7. 21:33  

Abba az aranyozott keretbe egy elegáns Veronique Enginger-minta kívánozik szerintem!:)
A kék keretes ház pedig valami meseszép! De persze a macskás a kedvencem:) A Dim tényleg a leg-leg!