Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. február 10., kedd

Tralala, puzzle, takaró



A képen eredetileg a lányka esernyőt tart a kezében. Nekem inkább napfényesre sikerült a kép és egy apró csibét tettem a kezébe.


Hétvégére megint vettem egy puzzlet. Szeretem mikor játszunk és közben beszélgetünk a lányommal és a vejemmel. Mindenki kedveli ezt a játékot.  A kép vicces és mutatok közelebbről részleteket:


alul jobb sarok: löncs, azaz szívószállal vért inni. De az egész kép poénos.





Néha három állat is velem van. Az ágy végébe egy dobozba pakoltam félig kész varrni valókat, a cica rátalált és kisajátította:



Tegnap vettem meg a fehér szegőt és a steppelt bélésanyagot a kockás takarómhoz, ma pedig elkészítettem. A fehér szegő minden anyaghoz jól áll. Friss hangulata lett ennek a nagyon színes együttesnek. Felterítettem a fotó kedvéért, majd gyorsan lekaptam, mert ma sarat hoznak be az állatok. A piros összeállítás nem volt ilyen kényes.






9 megjegyzés:

Laucica 2015. február 10. 18:08  

Hű, de jó a takaró!! Nagyon vidámak a színek! És az állatkáid! Végig kéne dögönyözni őket, olyan édesek!:)

Vera 2015. február 10. 18:37  

Hú de jó lett..és milyen hamar...te aztán ügyes vagy, egy- kettő és kész nem mint én....elvacakolok egy egy darabbal hetekig...
Mig nem volt Netünk mi is puzzlet raktunk télen... Már az utolsó 5000 darabos volt..
Milyen édesek a kedvencek!

Névtelen,  2015. február 10. 19:50  

Remek társaságod van állatkáid személyében! Jobban megy úgy minden munka, feladat, ha körülvesznek a szeretetükkel. Az új takaród tavaszias, üde. :) Szépet, vidámat alkottál megint, a csibés hímzéssel együtt!
Brigi

Tüzes Beáta 2015. február 10. 20:16  

Édes vagy Brigi.A szavakat most, ilyen buddha állapotban tudom tisztán érzékelni. Eddig is használtam, irodalomból tapasztaltaktól vettem, most érzem is mit jelent mikor a szeretet körülvesz.Igen, igen, igen, igen, így is jó.Kirázhatatlanok lettünk a férjemmel a nyugalomból. 30 év után kedélyesen, viccelődve, gyagyán együtt vagyunk és nagyon élvezzük.

twinpeakprimitives 2015. február 10. 20:27  

Tralala cushion looks so wonderful! Blanket looks great too!
Your cat is adorable ♥♥

Hugs

Rita 2015. február 10. 20:50  

Édi ez a párnácska!
A közös kirakózás az egyik legszebb élményem a legutóbbi karácsonyból. Nagyon jó csapatépítő:).
Gyorsan elkészül ez a vidám takaró!

Tüzes Beáta 2015. február 10. 21:45  

Úgy, úgy. Csapatépítés, vagy közös akarat egybehangolása..., jó együtt!

Fáni 2015. február 12. 17:54  

A párnácskád nagyon tetszik. Olyan gyors vagy, hipp-hopp, és már készen is van a takaró, véletlenül nem a suszter manócskáival dolgozol?
Nekem volt a csoportomban egyszer egy kisfiú, és az 500 db-os puzzlét 1/2 óra alatt kirakta. Én még azt sem láttam milyen darabok vannak benne, Ő már készen volt vele:)

Palkó 2015. február 13. 21:26  

Szuper jó lett a hímzés, és a takaród is! Nagyon gyorsan és ügyesen dolgozol!!!
Szép hétvégét kívánok!