Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. március 12., csütörtök

Mozaik készen, szalaghímzés



Lehetetlen fotózni, árnyékban is ragyog. Kiállok a stílus mellett, mert imádtam készíteni. Az igazság az, hogy nem adja ki a részleteket.  De én már megrendeltem a következőt nagyobb méretben, hátha mutatósabb ha részletgazdagabb. A férjem azt mondja több látnivaló van a keresztszemes kis részletén, mint az egész képen. Igen, mégis..., egyszerűen imádom!


Sokat nézelődtem ebben a kínai webáruházban és örömömre találtam szalaghímzést. Oly régóta szeretném ezt is megtanulni. 15 dollár, azaz, egy próbát megérő az ára. Most nem feltétlenül azt néztem melyik készlet tetszik jobban, hanem minél több virágot mutasson tanulási szempontból. De természetesen szép.



A minta mutatása nekem érthetetlen volt a rózsa esetében, így ma délután a "jutubon" nézelődtem a tutorial videók között és onnan próbáltam saját anyagból a rózsát. Öh, nem fogom kidobni, mert annál jobb, de már tudom mik a hibák és miért.


Képzeljétek a tavaly előtti mikulásvirágom újra piros leveleket kezdett hozni!

A lányom is írásra adta a fejét. Nem személyes, inkább Őt érdeklő mi-mindenségről szól.
Látogassátok meg és írjatok megjegyzést!

6 megjegyzés:

erdoseva55 2015. március 13. 6:32  

Én is játszadoztam a gondolattal, hogy megtanuljam a szalaghímzést. Hamarosan ki is szeretném próbálni. Majd teszel fel még képeket ugye , hogy haladsz vele?
A Mikulásvirágod csodás lesz . korán ébredő, vagy kései lefekvő? Nekem csak egyszer sikerült újra bepirosítani a leveleit. amikor elfeledkeztem róla a pince sötétjében, és a férjem locsolgatta időnként :)

Preeti 2015. március 13. 8:25  

Very beautiful stitching!! And the ribbon flower looks lovely:)

Hajni 2015. március 13. 9:14  

A szalaghímzést én is kipróbálnám, de ki tudja mikor lesz belõle valami :)) addig csodálom majd az alkotásokat nálad :)

Vera 2015. március 13. 12:20  

Messziről jól nézz ki a kép... természetesen az aprólékos xszemesedhez messze van...Kiváncsi leszek a szalaghimzésedhez.... viszont a virágod
nagyon szép... a csinált is, meg az élő is...
Köszönöm.....................!!!!

Laucica 2015. március 13. 18:37  

Tényleg messziről azért elég jól kijön a kép, közelin nem annyira. De érdekesnek tűnik ez a technika!!
A szalaghímzéshez sok szerencsét :D De ha ilyen jól sikerült a virág, akkor menni fog ez könnyen. Most megjött a kedvem a meglévő másik készletemhez, csak nem tudom, hol áll a fejem:)

Jucus 2015. március 15. 18:15  

De szuper lett a mozaikosod, most látom, már kész is! Ügyi vagy! Micsoda kis sokoldalú vagy Te, jó, hogy ilyen sokféle technikába belekóstolsz!
Miku virágom nekem eddig sajna még sosem maradt meg.