Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. március 15., vasárnap

Szalaghímzés




Nem könnyű. Az alsó rózsánál már kezdtem ráérezni hogyan kell készíteni. Az apró virágok nagyon tetszenek. Nem könnyű áthúzni sem a vastag szalagot a vásznon, így fogóval, izomból küzdök vele, szó szerint.
A kép becsapós, mert csak a két alsó rózsa van kész, meg felette az apró fehér virágok. Francia csomót a közepén  lila szatén szalagból kellett készíteni. Az nagyon jó.
Uncsi napom van ma, remélem sokan itt vagytok!

9 megjegyzés:

Cat 2015. március 15. 18:09  

Gyönyörű lesz! :-)
Egyszer majd én is ki akarom próbálni, mert nekem is nagyon tetszik ez a technika. :-)

Jucus 2015. március 15. 18:12  

Hát ez valami nagyon klassz munka! Azt nem gondoltam volna, hogy fogó is kell hozzá! A végeredmény megéri, az biztos!

Tüzes Beáta 2015. március 15. 18:39  

A fogó a tűhöz kell, azt húzom a fogóval.
Ennél sokkal szebb képek is vannak, de a guta megüt, hogy nem tudom megvenni bizonyos oldalakon.

Vera 2015. március 15. 18:42  

Nagyon szép az biztos... Ha jól emlékszem az elmúlt évben is ilyen szalaghimzés után keresgéltél?
KIváncsi leszek.... bár Te olyan ügyes vagy...

Palkó 2015. március 15. 20:22  

Ez CSODÁS!!!! Ezt még én is meg szeretném tanulni, mert nagyon tetszik!

Hajni 2015. március 16. 9:59  

Jó sok mindent fel lehet majd dobni ezzel a technikával... Nagyon tetszik ahogy a kép alakul :)

erdoseva55 2015. március 16. 20:06  

Nagyon klasszul alakul :) Igen, én is próbáltam már egy próbaanyagon, de csak néhány áthúzásig jutottam :) Meg kell küzdeni vele. Nem lehet valami egyszerűbb módja? Így elfárad a kezed hamar.
Gyönyörű lesz a végeredmény :)

Tüzes Beáta 2015. március 18. 18:27  

Nem tudom hogyan lehetne egyszerűbben készíteni. Nekem a rózsák jelentik a nagy kihívást. Hajninak igaza van, evvel is fel lehet dobni más munkákat, ha az ember ezt elsajátítja. Fogom folytatni!