Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. március 26., csütörtök

Vera ajándéka és hogyan választunk mintát?



 Vera ámulatos neszijét kaptam meg névnapomra egy apró szívességért cserébe. A munka tökéletes, az összerendezése a két horgolásnak ízléses. Igazából olyan, mint egy esküvői, de legalábbis ritka alkalmakra készült elegáns tároló. Bocs, de én mindent azonnal használok, mert előfordult, hogy mást keresve akadtam olyan holmira amiről azt gondoltam nem szabad forgalomba venni, hiszen ritka kincsről van szó, de akkor ott marad a doboz alján? Ugyan kinek tartogatnám. Hát ezúton is nagyon köszönöm!
Ja! A hajócskás mintái is egyre gyakorlottabb kéz benyomását keltik:

A film megtekintése előtt írok egy történetet, ami arról szól mi alapján választunk hímzésmintát.  Egy szempont, ami nagyon fontos:

Janikovszky Éva könyveit nagyon szeretem. Ez a cikk, amiből a lényeget kiragadva  idézek, talán az egyik Nők Lapja magazinban jelent meg: 

" Sokszor nézek be A BÁV(Bizományi Áruház)-ba és töltök ott időt. Egyik alkalommal megakadt a szemem egy bögrén, ami már használhatatlannak tűnt, csorba is volt, de úgy éreztem meg kell vennem. Mikor haza vittem az étkező szekrényének egyik polcára tettem, de kiemelt helyre. Hosszabb idő teltével egyik ritka látogatását tette nálam a testvérem és mikor rápillantott megkérdezte: Te eltetted nagymama bögréjét?"........

Napokban keresgélve régi felvételek között láttam meg a rólam készült filmben a pomponos kabátomat. Innen eredhet a kedvelt bojt használata? Igen:                                                                                                   

Apu rajzfilm készítéssel is vacakolt. Ez csak egy kis rész és a guta megül hol lehet a többi?!

Még egy gondolat az agy társítási képességére: Mikor ezt tanultuk pszichológia órán a tanárom azt a példát mesélte el, hogy egy alkalommal haza jövet az iskolából látott egy balesetet és a mai napig azért emlékszik rá, mert a néninek aki az úttesten feküdt, ugyanolyan kendője volt mint az édesanyjának. Főleg a személyes kötődésű emlékek vernek éket és működtetik a tudatalattit..., és minket.

4 megjegyzés:

Preeti 2015. március 27. 5:52  

Your purse is so pretty!! I am also in the process of making one for my mom.

Palkó 2015. március 27. 7:43  

Tényleg bámulatosan szép nesziket horgol Vera! Örülök, hogy Te vagy az egyik boldog tulajdonos! :)
A videón pedig tündérien aranyos vagy a pomponos kabátodban! :)
Én nem értek a mélylélektanhoz, de az biztos, hogy a gyermekkori élmények, emlékek mélyen belénk vésődnek, és a legváratlanabb helyzetekben jönnek elő...

CathlenKata 2015. március 27. 9:23  

Csodás a neszid , a párja nálam van én a születésnapomra kaptam:-) A csipkéi is ámulatosak, én próbálom követni őt csak lassabban.

Üdv:Kata
katamese.hu

Vera 2015. március 28. 19:27  

Nagyon szívesen...