Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. április 17., péntek

Anett ajándéka


Egy varrt táskáért cserébe kaptam egy kincses dobozt. Ez a papírdoboz mágnessel záródik az elején lehajtva és GYÖNYÖRŰ! Na de mennyi apró hasznos dolgot rejtett! Sok mindent azonnali használatba vettem, kézimunkához a kék üveggyöngyöket, a balerina ruhájához, mert mutatósabb mint a fehér:


Köszönöm Anett!


Elkészültem a csokorral. Karen Fraser from Piecemakers in California után nyomtattam ki a képet. Ha van kedvetek keressetek rá. Nagyon ügyes szalaghímzésben.


A mozaikot most félre tettem. Szépen alakul, de túl gyorsan halad. Hagynom kell ebből a kellemes elfoglaltságból a következő hétre is, bár megint vettem egy készletet.

5 megjegyzés:

Palkó 2015. április 17. 18:29  

Szuper ajándékokat kaptál, és csodás az a csokor!!!
Szép hétvégét kívánok!

Rita 2015. április 17. 20:50  

Szép ajándékok! Ötletesen felhasználtad a kapott gyöngyöket. És micsoda önuralom!:)

Fáni 2015. április 17. 21:07  

Szuper ajándékokat kaptál, a csokrod csodás. A mozaik képed szépen alakul, gyönyörű a minta, valóban jól mutatna xszemesben is.

Anette kincsei 2015. április 19. 1:44  

Szivesen es orommel kuldtem! Kulon orom latni, hogy mar hasznalod is. ;-)

Vera 2015. április 19. 2:06  

Szép ajándékokat kaptál...
Szépen alakulnak a kézimunkáid is,így legalább nem unsz rá...