Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. április 20., hétfő

Csokor



Más hangulatú csokrot gondoltam ki az alsónak, a hétvégén evvel foglalkoztam sokat. Kész lett a balerina ruhája és nem bántam meg a kék üveggyöngyöt. Nagyon nagy kérdés nekem, hogyan kell hajat készíteni fonálból???? Van ugyan ötletem, de még kontyot is?!
Próbáltam a fehér szalagba  vékonyabb rózsaszínt lopni:



de nem jó. Kísérletezni viszont izgalmas.


Ezt meg kell mutatnom! A szomszédaink Japánban voltak és kaptunk tőlük ajándékba egy csokit. Zöld teás! Nagyon izgi és finom!


Ma, mielőtt elmentem megnéztem a rózsát, mert már szinte várom mikor üti fel a fejét a levéltetü. Hát most. Délután lepermeteztem. Lehetetlen ezektől a dögöktől megszabadulni.Ah!

9 megjegyzés:

chanson 2015. április 20. 20:38  

Annyira gyönyörű ez a zongorás kép... nagyon várom, milyen lesz. Mindig csak ámulok nálad...

ma vettem észre, hogy az egyik rózsám eltaposták a munkások... Hát az már nem lesz levéltetves...

Rita 2015. április 20. 21:16  

Csodás a balerinás kép!
Ez a fajta csoki az egyik kedvencem. Na meg a zöld tea is! Nyami!

Tüzes Beáta 2015. április 20. 23:06  

A zöld teát mi is isszuk minden nyáron, limiféle. A csoki a tealevél tömény keserű ízét adja első benyomásra, majd összességében tökéletesen finom.
Ami nekem nagyon tetszik, a csokigyár helyi megfelelése. Igazi profi!

Preeti 2015. április 21. 7:57  

Lovely ribbon embroidery!! I had started a simple one few years back on a curtain but it is still incomplete.

Laucica 2015. április 21. 18:55  

Aaaaaa az a matcha zöld teás Kit Kat! Erre lecsapnék!:D eddig csak házi sütiben ettem hasonlót, imádom.
A balerinás kép egyre jobb! Én a képzelem, hogy a képen göndör a haja, de én tűhímzéssel egyenesen a konty felé "fésülném", a kontyhoz pedig a hímzőfonalat szétszedném szálaira, majd újra összeraknám, ez kicsit fellazítja a fonalat, aztán így, mind a hat szálból egy lazább francia csomót csinálnék.

Laucica 2015. április 21. 18:56  

Mármint én úgy képzelem, na, nem túl érthetően fogalmaztam:)

Palkó 2015. április 21. 22:22  

Gyönyörűségesen szépen alakul ez a kép! A szalaghímzés fantasztikus eredményt mutat! Gondolom, élőben még különlegesebb.

Vera 2015. április 22. 10:22  

Szépen alakul a képed..
A tetvekkel meg el kell bánni... és résen kell lenni... mert tudnak támadni...és hiába a permetezés...

Tüzes Beáta 2015. április 23. 17:26  

Laura? a konty ötlete szuper!
Milyen zölteás süti? Írok e-mail, ez nagyon érdekel!