Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. április 23., csütörtök

Ez szuper!!!



A hajat vastag fonállal, két szállal öltöttem és hurokban hagytam. Kapott egy szív alakú arany fülbevalót. ( nem igazi arany, körömre tehető dísz). Sokszor előfordul, hogy az elképzelésem csődöt mond, így most nagyon örültem. Utoljára hagytam a függöny gyöngyözését, az viszont nem nagyon tetszik, mert a szélfútta hullámok nem is látszanak. Szerintetek lebontsam?


A balettcipő is jó lett.



Először szalagokkal készült a szoknya, utána tüll került rá a következő módon:



Színes szalagokkal mutatom, hogy jól kivehető legyen. Centi vastagra vágtam a tüllt és egy fehér szalagra hurkoltam. Ettől áll ilyen szépen.


Mielőtt műszálas szalaggal dolgozom, mindig öngyújtóval égetem a végét, mert enélkül foszlik.


Ma elmentem az IKEA-ba keretet venni, ott kapható mélyített változat éééés régóta nézegetek egy négy fiókos szekrényt, mert kellene nekem egy fiók csak a vásznaimnak. Amúgy meg hely és hely...Bátorságot merítettem, megvettem. Aki segített haza hozni csak letette az udvaron. Nem baj, ha hazajön a férjem segít behozni. De egyszer csak felpattantam, mert rájöttem ha kibontom a csomagolást, be tudom hordani egyenként:



Szomorú " nem tudom hogyan oldjam meg"-ből vidám lettem, mint a képen.


Addig amíg ezt meg nem láttam. Mégis megvárom a férjemet, nem merek hozzá kezdeni. De addig is írtam egy bejegyzést.

9 megjegyzés:

Rita 2015. április 23. 20:48  

Nagyon jól megoldottad a szoknyát és a cipőt. A függönyhoz nekem túl merevek a gyöngyök, talán flitterel légiesebb lenne?
Próbáld csak meg összeszerelni a szekrényt. Menni fog.

Tüzes Beáta 2015. április 23. 21:04  

Haha! Összeszerelés: már két fiók kész. Most már nekem is menne. Én nézem a "legószerű" útmutatót és mindent kézre adok.
Szóval le a gyöngyökkel! Szerinted. A flitter nagy. Nem tudom, meg kell próbálni.

Tüzes Beáta 2015. április 23. 21:05  

Lehet, hogy oda tényleg függönyt teszek....

xJuDesign 2015. április 23. 21:06  

Tetszik a balerínád, nagyon különleges :) A kész szekrényről várom a képet ;)

Vera 2015. április 24. 9:32  

Van jó türelmed, az biztos...
Tanácsot én nem tudok adni, hisz nem is értek a szalaghímzéshez...
Egyedül szerelted össze a fiókokat?Ügyes vagy....én csak adogató vagyok...sok mindenbe...
Szép hétvégét!

Anette kincsei 2015. április 24. 14:50  

Az ilyen jellegu szerelo munkanal en inkabb el szoktam vonulni....jo messzire:-)
A ballerina csodas less!! Ahogy haladsz es leirod a muveleteket, latom, milyen osszetett munka. A ballettcipo es haj lattan kicsit megijedtem, vajon meg tudom-e tanulni en is?

Palkó 2015. április 25. 10:20  

Ez tényleg szuper! Nekem tetszik a balerinád így, ahogy van. Nm bontanám... :)
Nagyon ötletes vagy, gyönyörű lesz!
Gondolom, a szekrénykét közben már használatba is vetted! :)
Szép hétvégét kívánok!

Jucus 2015. április 25. 18:05  

Ez a balerina valami eszméletlen szép lesz! És ahogy leírod a munkálatokat rajta! Fantasztikus az a frizura, ahogy megcsináltad, a fülbevaló is...nagyon ügyes vagy!

gromine 2015. április 27. 11:54  

Ámulok és bámulok, hogy milyen csodálatos !!