Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. április 14., kedd

Mozaik




Annyira tetszik ez a kép! Jó készíteni. Nehéz fotózni, mert ragyog. Tudom, ezt mindig írom.

Pár hónapja kiesett egy gyerekkori tömés a fogamból. Tudtam, addig húzom a fogorvoshoz való látogatást amíg a fájdalom nem kényszerít rá. Hétvégén már éreztem időpontot kell hétfőn kérnem és ma délután ki is húzták. Most egy hősnek érzem magam! Vannak olyan dolgok amiket halogatok, magam mögött tudni megkönnyebbülés.

6 megjegyzés:

Palkó 2015. április 14. 22:10  

Én mindig azzal bátorítom magam, hogy lehet, ha nem várom meg, hogy fájjon, akkor megmenthető a fogam... mostanában gyakori vendég vagyok a fogorvosnál, pedig én sem szeretem... :(
A kép szépen alakul, nem csodálom, hogy élvezed, de a türelmedet csodálom!

Tüzes Beáta 2015. április 14. 22:50  

Nagyon okosan viselkedsz, meg kell előzni a bajt!

Rita 2015. április 15. 6:12  

Káprázatos a mozaikod.

Vera 2015. április 15. 7:10  

Jó sokat beletettél...

Ááááá fogorvos. az nem jó... de szükséges...Te kis hős.. nálam ember nincs aki jobban fél.....

CathlenKata 2015. április 15. 11:40  

Csodaszép lesz!
Könnyebb mint hímezni? Bár türelem kell ehhez is ahhoz is jó sok. :-)

Bátor vagy, a többi fogadra meg vigyázz nagyon, a pót fog drága :-(

Hajni 2015. április 15. 17:59  

Nekem év végéig itt ingyenes a fogászat, igazán el kéne menjek... De én is rettegek tõle, sajnos csak akkor veszem rá magam, ha muszáj... Jó sok türelmed lehet, hogy ennyit mozaikolsz, de megéri, nagyon szépen haladsz vele :)