Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. május 30., szombat

Milyen fejedelmi...


...a quel regal magyar fordításban.  Mikor Vera ezt a képet mutatta nekem, annyira megtetszett, hogy rögtön el is akartam készíteni. Egy újabb V. Enginger kép, amiket imádok!
 A minták nyomtatásáról: én a Paint-ba másolom be a képeket mielőtt kinyomtatom, mert akkor nem hiányzik a széléről 1-7 sor (is!). Most rossz a nyomtatóm és a KÖKI-ben vettem igénybe a segítséget a nyomdától. Egy nagyon jó minőségű mintalapot kaptam,,,csak a hiányzó részletet a számítógépről hímzem. Ah!


Eper és cseresznye. Remek ez a tavasz! A cseresznyét és a szegfűt vettem a piacon, viszont rég nem volt ennyi eprem. Nem tudok másra gondolni, mint arra, hogy tavaly a csatornázás miatt nem tudtam hol lesz felforgatva a kertem és hagytam a kacsokat nyúlni, gyökeresedni. Jót tehetett az állománynak, gondolom. De a kertben történteket évek óta nem tudom tudatosan szabályozni, így nem vagyok benne biztos, hogy ez az oka. Ha az esőzés nem marad abba, akkor sok rohadt volna el, így is minden tizediket félredobtam. Tegnap 3 tojásból sütöttem piskótát torta formában és fél liter felvert tejszínbe belekevertem a tányéron látható mennyiségű epret. Előtte turmix-szal összetörtem. Nagyon finom! A krém enyhe, nem szeretek használni fixálót. A tejszín anélkül sem esik össze.


9 megjegyzés:

Palkó 2015. május 30. 18:30  

Bájos kép! Kíváncsi vagyok, folytatódik-e, s hogyan!? :)
nekem sajnos semmilyen gyümölcsöm nincs - majd meggyem lesz... ma piacra sem jutottam el, így nyelem a nyálam a gyümölcs és a sütid láttán... :)))

Vera 2015. május 30. 20:03  

Ez nem igazság... Meggyről beszéltél... ma eljutottam odáig hogy elővettem a meggyet....Holnap sütőm meg... két láda virágot kaptam... azt ültettük délután... szegények már csigarágta, eső verte volt...Vagy kiheveri vagy nem....Megértük kiültetni... hisz már helyem sincs...
Sütid nagyon guszta... Ezt a mintát én küldtem?ÁÁÁ már nem is emlékszem...Úgy találtam....

Tüzes Beáta 2015. május 30. 20:21  

Igen, Te küldted. De annyi mindent mutattál, hogy nem csoda ha nem emlékszel.
Meggy? Már alíg várom a friss meggyet a sütihez!

twinpeakprimitives 2015. május 30. 20:59  

Beautiful stitching ♥
Cake looks so delicious :)

Rita 2015. május 30. 22:13  

Olyan jó ez a hímzés!
A torta és a gyümölcs ínycsiklandozó. (Itt a cseresznyét aranyárban mérik: tegnap 3500 ft-ért láttuk kilóját!)

Tüzes Beáta 2015. május 30. 23:50  

Na jó! Még korai. Lesz még olcsóbb is. Itt most 800 Ft. De felesleges az összehasonlítás, mert az árak a fizetéshez...

Erika 2015. május 31. 20:46  

De jó ez a minta, éppen jó lenne a régen tervbe vett receptes füzetemre!

Hajni 2015. május 31. 23:38  

Hú, egy kis finom otthoni eper... Itt csak jól kinézõ, de ízében cseppet sem halonlót lehet találni... Nem baj, megyünk mi majd haza, bepótoljuk :)