Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. május 22., péntek

Munkában



Szerettem volna az organza szalagot felhasználni a kalaphoz, de nem tetszik. Vissza kell térnem a tüll-höz.
Ma elmentem a KÖKI-be sok minden miatt, de most csak a hobby boltról írok. Elsősorban: van egy nagy kartondoboz a bejáratnál tele üveg- és dekorfestékkel. Ráírva, hogy ingyen elvihető! Nem akartam elhinni, hogy semmit nem találtam amire szükségem lehetne.  Minden holmi remek, de én már nem nagyon készítek papírdobozokat  és sok festékem van itthon amit vízzel kell hígítani ha szükségem van rá....
Nekem konkrétan sötétkék bársony szalag kellett a kalapra, toll és vettem egy méter óarany láncot 500 Ft-ért meg 3 medált:



A mozaik rakosgatása könnyebb. Szeretem is nagyon.

5 megjegyzés:

Hajni 2015. május 23. 10:31  

Kiváncsi vagyok milyen lesz a kép, eddig nagyon szépen alakul :)

Vera 2015. május 23. 11:15  

Kiváncsi vagyok hogy fog alakulni...
és a hímzéssel mi a helyzet?

Palkó 2015. május 23. 11:21  

Látom, tényleg nagy munkában vagy! Tetszik, hogy az apró részletekig kidolgozod... :)
A mozaik is szépen alakul...
De csatlakozom Verához: mostanában nem hímzel? :)
Szép hétvégét kívánok!

Laucica 2015. május 23. 17:50  

gyönyörűséges a hölgyemény kalapja!!

Tüzes Beáta 2015. május 24. 18:08  

Hímezni is fogok, de ezek az új dolgok olyan izgalmasak.
A keresztszemes pedig a legszebb alkotás.