Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. május 14., csütörtök

Organza szalagok



Még mindig gondolkodom hogyan kezdjek a szalaghímzésbe. Örültem ma, mikor megláttam ezeket a színátmenetes szalagokat, mert konkrétan az a gondom, hogy a rózsák szirmainak végét hogyan tudnám sötétebbre elkészíteni. Hát így nem. Az eddig megszokott módon öltöttem és így nem a tetejére, hanem az aljára kerül a sötétebb árnyalat. Utólag már nem is értem hogyan gondolhattam ezt jónak, hiszen a szalagot félbe hajtom...., amúgy meg az organzával könnyebb dolgozni mint a szatén szalaggal, de nem az igazi a végeredmény.


A lányomtól kapott szép kis vázában a virág hamar tönkrement és mikor kihúztam akkor láttam, hogy szivacstéglába volt tűzve. Kicseréltem rózsára.
Annyira örülök, hogy már epret is lehet kapni, mert elég volt a narancsból, almából.


A mozaikon már kivehető a hölgy könyöke és egy csésze.

7 megjegyzés:

Rita 2015. május 14. 19:41  

A szalaghímzés számomra rejtély.

Éljen az eper! Látom, Stockholm is ott van a többi világváros között a terítőn!:)

Tüzes Beáta 2015. május 14. 20:29  

Naná! Kezd természetessé válni, hogy világpolgárok vagyunk. A gyerekeim által.

Vera 2015. május 15. 9:44  

Látom hezitálsz... Kiváncsi vagyok, mire jutsz...

Cat 2015. május 15. 9:49  

Szép az organza szalag, kíváncsi leszek,mit találsz majd ki a rózsa elkészítésére. :-)
Szép lesz a mozaikod.:-)

Anette kincsei 2015. május 15. 14:40  

Nagyon szepek a szalagjaid es a mozaikod is, bar utobbihoz nincs akkora turelmem. Oket is bekeretezteted?
Akartam mar kerdezni, a cicusod hany eves?
Ma fenykepezem majd a szalaghimzeses haladasomat,(itthon vagyok egy szabadnapon) de ugy erzem ez lassan fog menni, mert egy napot csinalom, kettot pihentetem az ujjaimat ;-) Tenyleg nagyon faj, meg az ujjaim hegyen tompa nyoma is van, nyomasra erzekeny, na mindegy, nem adom fel, mert nagyon tetszik. Bar nem tudom, majd ti mit szoltok hozza, szakmai szemmel, kicsit felek....ha nem sikerul vmi, itt lehet egyaltalan bontani? Jajj, annyira kezdo vagyok! Kepzeld, meg azt is nezegettem az elejen, hogy a tuben hogy fuzzem a szalagot, melyik oldala a fenyes, melyik a mattabb :-( A virago kozepere a gyongyot hgy kell felvarrni? Csak ugy, mint egy rendes varrasnal, meg a keresztszemesnel? Azt nem latom a mintaiven. Bocsi, hogy sokat kerdeztem.
A csillamos anyagot Stephanie webaruhazaban rendeltem, a csillam az extra benne, ezek alapban standard anyagok, de valaszthato, hogy melyik fastest szeretned, plusz kersz-e ra opalescent (csillamozast). Azt hiszem cask festett anyagokkal foglalkozik, o festi es mind ilyen marvanyos cask rengeteg variacioban. Megeri, mert mind csodas es egyedi, cask sokat kell ra varni.

Palkó 2015. május 15. 18:12  

Gyönyörűek ezek a szalagok! Előbb-utóbb kitalálod a módját, hogyan is lehetne a legjobban :)

Nézd: találtam Neked valamit:
http://fintiflyushkijuliana.blogspot.hu/2015/05/blog-post.html
Mikor megláttam, rögtön Te jutottál eszembe, hogy ez biztos érdekelne... :)
Szép hétvégét kívánok!

Jucus 2015. június 5. 19:27  

Nagyon izgalmas dolgokon munkálkodsz!
Megkérdezhetem, honnan szerzel be szalaghímzéshez szalagot? Használsz valami extra tűt hozzá? Öcsém esküvőjére szeretnék pár öltést csinálni egy keresztszemesre, azért kérdezem. 28 count-os lenvászonra lesz a munka.
Az a mozaikos valami különleges dolog!