Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. június 9., kedd

Folytatás




...és ez lett vasárnap a fűszerekből. Olivér főzött, mindenkinek ízlett.
Érdekes számomra, hogy a vékonyra vágott krumpli és sárga répa alá kicsi vizet tett és a sütőben félig nyersre párolta. Ropogós maradt. A tésztát nem főzi, hanem vízben áztatja, majd szójaszósszal wokban pirítja, forgatja. Többet nem írok, szerintem úgy sem érdekel senkit..., lehet ez csak a gyors konyha receptje, Ők kínai és japán túrista csoportokat láttak el naponta.


Kicsit mozaikozom,


kicsit hímzek. Nyűglődök a melegben. Ma nagyon jó volt a vihar, a lehűlés.
Abba nehéz bele gondolni, hogy ez még 3 hónapig így marad, sőt! Még nem is volt hőségriadó. Utálom ezt a meleget!


A szomszédban a teraszon virágot hozott a kaktusz. Gyönyörű!

5 megjegyzés:

Palkó 2015. június 9. 21:26  

Engem érdekel a recept, mivel nagyon szeretem a kínai kaját :) Jó megtudni az elkészítés titkait!
Jól néz ki a mozaik, és szépen alakul a hímzés is!
Nálunk is hatalmas eső volt, sajnos 20 percen keresztül cseresznye nagyságú jéggel... tarolt... :(
Nekem is jól esik most ez a friss levegő! :)
Azért ne keseregj a meleg miatt, ködös, párás, nyirkos időben majd visszasírjuk ezt a ragyogó napsütést! :)

Tüzes Beáta 2015. június 9. 22:26  

Szerintem a neten jobb recepteket találsz. Olivérre rászóltak akkor is ha az utas kulacsát megtöltötte volna vízzel. ...Azért nem fizetnek... Csak biznisz, így a receptek a legkisebb energiát ölelik fel.
A keleti népek nagggggyon melósak. A főnök vezetés közben elaludt és a japánok is mindig bóbiskolnak az utazás során- volt meglepő a szomszédainknak, akik Tokióban töltöttek két hetet. Sok kínai azért lesz öngyilkos, mert nem tudják megtanulni a sok ezer karaktert ami az olvasáshoz kell. Olvasatlanok és még mesélhetnék. Ezért a keletiek nem rossz emberek, de nagyon mások mint mi, európaiak.

Vera 2015. június 10. 11:42  

Nekem már elnyílt rég a piros levélkaktusz, viszont hamarosan nyílik a fehér...
Hímzésed szépen alakul...
Most már biztos vagyok benne, hogy nem lenne türelmem és figyelmem a kirakosódhoz...

Rita 2015. június 10. 16:11  

Nagyon gusztusos. Néha én is főzök kínait, és az is nagyon gyorsan elkészül. Szeretetjük.

Szépen haladsz a kézimunkáiddal!

Fáni 2015. június 11. 8:24  

Engem is érdekelnek a főzős bejegyzéseid, sokszor kapok ötletet Tőled is és másoktól is.
Nagyon szépen alakul a mozaikod.
Szerintem a meleg mindenkit megvisel, jól esik néha egy kis felüdülés, csak a jeget ki lehetne hagyni.
Szép lesz a hímzésed is. :)