Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. június 14., vasárnap

Nyár van


Lassan készül ez a kedves kép. Álmosítóan meleg van, le vagyok lassulva. Mint mindenki.
Mégis bekapcsoltam estére a számítógépet, mert unatkoztam már. Hurrá! Lehűlést várunk az éjszaka!


Egyik reggel lefényképezte a férjem a napfelkeltét. Szépnek találta. A képet elnézve olyan érzésem támadt, mintha a szavannában élnénk. Nem. Előttünk erre a területre pár napja adtak ki 69 építési engedélyt. Örömmel követem nyomon, hogyan lesz a pusztából lakó övezet. 
A vizet hozták először, állnak a tűzcsapok.



A cica megtalálja a legkényelmesebb pontot. A másik cicát néztem ma, a ventillátor előtt nyúlt ki, enyhén lobogott a bajusza. Vicces volt.


Kinyílt a liliom,


nem csak virágzik, de apró paradicsom is van már,


A cukkini elég kicsi még,


ez pedig sárga dinnye. Kíváncsi vagyok mi lesz ebből?

5 megjegyzés:

Rita 2015. június 14. 20:30  

Csodaszép ez a hímzés!
A dinnyét majd mutasd!

Küldjem a 20 fokot?:)

Tüzes Beáta 2015. június 14. 20:32  

Küld! Nálunk ma 36 van, brühü!

Vera 2015. június 15. 9:29  

szépek a képeid...nem láttam, csak ma hogy irtál jó későn...mi már bubukáltunk.. Ugy volt hogy lesz eső... aztán mégis elmaradt..Messziről hallottam a dörgést...
Egy királyliliomom volt... ott rohant át Maci...úgy kitörte.... hogy csak na... nem tudom jövőre lesz e belőle valami...

Anik 2015. június 16. 9:19  

nagyon szép kis hímzés!!!!
A cica meg olyan édessss, úgy meg kéne dögönyözni.... :)))

Palkó 2015. június 17. 22:22  

Nagyon bájos ez a hímzés, tényleg!
Én is le vagyok lassulva... teljesen... pedig már nincs is meleg... :)