Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. június 19., péntek

Quel régal keretben


Ebbe a nagyon régi, de szép keretbe ez a második kép amit próbálok illeszteni. Most ez tetszik.
Levettem egy képet és annak a helyére tettem. Idén festeni szeretnék és utána át kell gondolnom hogyan rendezem át kicsit ízlésesebbre az egész konyhát képek szempontjából.



Befejeztem a mozaik képet is, nagyon sok a maradék három kép után:



A rezgőbe ágyazott bármilyen virág nagyon mutatós. Egy piros terítőt tettem alá, hogy a képen ez jól kivehető legyen. A gond az, hogy szegény olyan büdös, hogy két óra múlva kidobtam.

10 megjegyzés:

Palkó 2015. június 19. 17:25  

Nagyon gyors vagy, Bea!
Mindkét kép nagyon szép lett, a francia tényleg nagyon illik ebbe a keretbe!
Nálunk is festetni kéne, de hogy lesz-e hozzá akaraterőm...?
Jót nevettem a büdös rezgőn... :)))
Szép hétvégét kívánok!

Fáni 2015. június 19. 19:00  

Olyan gyorsan elkészíted ezeket a mozaik képeket, nagyon szép. Nekem nem biztos, hogy lenne hozzá türelmem. talán egyszer mégis megpróbálom.
A másik kép nagyon jól illik ebbe a keretbe.
Nálam is kellene festeni, de ez a jövő évi terv / néhány éve felújítás volt, és még mindig nem hevertem ki teljesen :( /

Tüzes Beáta 2015. június 19. 19:23  

Fáni: nem hevertem ki..., én is tartok tőle. Én maszatolom a festéket, mert mesterre nincs pénz. De nekem az is gondom, hogy milyen színű legyen? Még nem döntöttem.

CathlenKata 2015. június 19. 23:36  

Csodásak a képeid, és nagyon gyors vagy!
(Nálunk már a nagyszoba vár festésre,a többi kész de félek tőle én is...

Rita 2015. június 20. 9:17  

Hú, de jó lett a keretezett kép! A mozaik nemkülönben.
Mi is festettünk, a rendetlenség bosszantó volt.

Edit 2015. június 20. 14:22  

Nagyon jól illik a keretbe a hímzésed! :) Szép lett!

Vera 2015. június 20. 16:37  

Ez a régi keret nagyon jól illik a hímzéshez!
Festést meg ami vele jár.,,,,,,,,,,,, bbrr....
szép lett a kirakós is..és mennyi anyag maradt... spóroltál...
amilyen szép a csokorlazító, olyan büdös mind... A műhelyembe egy nagy csokor gipszót tettünk, vízbe, hogy másnap felhasználni tudják...Olyan büdös volt a műhelybe. hogy csak na...nem lehet tőle megmaradni...

Névtelen,  2015. június 21. 8:04  

Gyönyörű a hímzés!
Nagyon illik hozzá a keret.

Lia

Jucus 2015. július 11. 20:32  

Hű, de csodás ez a konyhai kis kép! Olyan kis vintage! Csodaszép a fotó a konyhád sarkáról! Olyan hangulatos! Nekem még nincs is hímzett képem a konyhában.
A mozaikod megint szuper! Egyszer úgyis kipróbálom! Meg az a vörös rózsa! Én margaréta mellé tettem a lányom szobájába, de hozta vissza, hogy tartsam meg, mert büdi :o)