Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. július 16., csütörtök

Hangulatos kép



Karácsonyi, meghitt. Mozaik és ma 3 órát szántam rá. Már jó pár napja vágyok téli képet készíteni, fene tudja miért?


Még haladok a hímzéssel is, de még 18 lap van hátra. Ha megunom, megint egy időre félre teszem.
Fáraszt a meleg, ki kéne találni valami más hozzáállást, mint menjen a francba. Tegnap volt Olivér fiam szülinapja és meghívtam moziba, nézzük meg a Minyonok című filmet. Ott jó, légkondi van. A film is tündéri volt!

9 megjegyzés:

Névtelen,  2015. július 16. 22:15  

Még hőségben is rengeteget haladsz, egyszerre többféle munkával, ez igen! :) Ez a karácsonyi kép volt a blogod téli fejlécében? :)
Brigi

Névtelen,  2015. július 16. 22:17  

Jaj, lemaradt: Boldog születésnapot Olivérnek! A közös program jó ajándék. Különösen hűvösben. :)
Brigi

Palkó 2015. július 16. 22:27  

Aranyos vagy a Minyonnal! : Isten éltesse a fiadat erőben, jó egészségben!
Bizony, jó lesz, ha javítasz a hozzáállásodon, mert úgy néz ki, egy darabig meleg lesz... talán azért készíted a karácsonyi képet, mert akkor hideg van :) Tényleg nagyon hangulatos egyébként :)
Kitartás!
Én holnap baraclekvárt fogok befőzni :( Burkoló végzett, festők hétfőn jönnek: ráérek :)))

Tüzes Beáta 2015. július 16. 22:38  

Baracklekvár: éljen, az nagyon finom!
Én idén nem főzök be, fogyjon az összes tavalyról.

Vera 2015. július 17. 8:16  

Ki gondolta hogy egyik gyöngyös után még lesz több is? Ügyes vagy..Téli kép. kicsit lehűtőd magad vele amig készül...
Nekem akkor is ez a képed tetszik nagyon....Azért még jó sok van vissza....
Mondtad már, de nem emlékszem, ha elkészül mekkora lesz ???,

Vera 2015. július 17. 8:17  

Boldog szülinapot a fiadnak... hogy öregszenek ezek a gyerekek...

erdoseva55 2015. július 18. 7:17  

Utólag is boldog születésnapot kívánok Olivérnek!
Én is kíváncsi vagyok a kis játékfilmre, lehet megnézem az unokámmal.
Gyönyörűeket alkotsz a nagy meleg ellenére is :)

Andulka 2015. július 18. 13:06  

Boldog születésnapot Olivérnek!

Megint szép mozaikos képet választottál, de a falud is álomszép lesz, nem tudom, hogy hogy van kitartásod ilyen nagy képhez!