Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. július 8., szerda

Kert


Rita kérte, majd mutassam a sárga dinnyét. Mikor ma sötétedni kezdett az ég, gyorsan kimentem és lefotóztam, mert ki tudja milyen lesz a vihar után. Ez van a felső képen. Sokáig csak futott a szára és sok virágot hozott. Ebben a hőségben naponta locsoltam és  figyelemmel kísértem. Ha kinagyítod a képet, a hátsó száron is látsz egy kisebbet. Na! Ez három nap alatt ilyen tenyérnyire nőtt.
Alsó képen egy görög dinnye van, arról ugyanezt tudom elmondani. Gyorsan nőnek, mint általában a tökfélék.



Lefényképeztem ezt a furán fejlődő paradicsomot, alul pedig az első beérett sárga a fürtösön.


Nagyon tetszik ez a lehűlés!!!!

6 megjegyzés:

Palkó 2015. július 8. 22:33  

Jók a dinnyéid! Remélem, nem lett bajuk a viharban! Az esőnek biztos örülnek :) - mint mi a lehűlésnek! :)

Fáni 2015. július 9. 10:02  

Remélem nem lett semmi baj a kertedben? Nincs annál bosszantóbb, mint amikor dolgozik az ember valamivel, és egyszer csak hipp hopp tönkre megy :(

Cat 2015. július 9. 21:26  

Szép dinnyéid lesznek!
A lehűlésnek én is nagyon örülök. :-)

Vera 2015. július 10. 15:57  

Még maradhatott volna kicsit hűvös.. már megint 30 fok van...Nekünk is van már piros paradicsom... de csak nézem, mert megenni nem lehet, mert láttam rajta kártevőt/paradicsom poloskát/, permetezve lett...és megenni nem lehet .dinnyéid szépek

Jucus 2015. július 11. 20:24  

Lehet, hogy megpróbálom jövőre én is a dinnyét! Még sosem próbáltam, Párom meg imádja. Kedvet kaptam Tőled!
Majd én is megmutatom a zöldségkéimet, örülök, hogy Te is mutattad!
A sárga paradicsom milyen ízre?

Tüzes Beáta 2015. július 12. 18:29  

A sárga paradicsom testes és édeskés. Mi imádjuk!