Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. július 12., vasárnap

Színházban voltam


Stohl András és Hevér Gábor, a főszerepben,


Az Őrült Nők Ketrece a negyvenes években Teherán néven mulatóként üzemelt, az alsó lila embléma a színdarabhoz készült és igen, az aminek látszik.


Felső képen szintén S. András, na és a tánckar.



Az előadás a mai korra íródva, a szeretetre és naná, hogy a vicces helyzetekre fókuszálva lett rendezve. Időnként drámai volt, a hatásszünetek ilyenkor jól működtek, síri csend volt a nézőtéren. A színészek időnként kiszóltak a közönséghez is: de meg vannak szeppenve! Hát..., amikor arról beszél, hogy egy esetben benzint locsoltak egy fiatalemberre és felgyújtották, majd röhögve körbeállták, hogy most már tényleg meleg vagy..., persze, hogy szó nélkül ült ott mindenki. Szerintem nem kellett volna ilyen erősen jelezni az elítélők drámaiságát, mert aki ilyet csinál az már orvosi eset és mi, akik nézőként ott ültünk talán jobban szórakozni akartunk. Hiszen nem mentem volna el, ha bármi bajom lenne evvel a jelenséggel.
De ezt ki kell emelnem: Stohl András egy FANTASZTIKUS színész, szájtátva néztem. Néha úgy éreztem magam, mintha a Moulin Rouge-ban lennék.
Bár állva tapsoltuk vissza sokszor a szereplőket, mégis azt kell mondjam az amerikai film változata, a Madárfészek nekem jobban tetszett. Kellemesen, lágyan, érthetően hömpölygő az egész történet.
Azért írok egy tündéri beszólást:
Mikor a konzervatív szenátor látogatása miatt átrendezik a lakást, egy feszület kerül a falra és a selypítő mindenesük bejön és felsikolt: Milyen jó teszte van ennek a Jézusznak!

Nem szabad rám hallgatni, mert ez csak EGY vélemény. Előttem egy transzvesztita ült és mikor a színdarabban arról beszélt Albert, hogy öregszik a teste és fél attól, hogy a partnere lecseréli egy ropogós, fiatal partnerre, akkor láttam, hogy törölgeti a szemét és fújja az orrát. Ő biztosan másképp értelmezte az előadást.


Vége lett a vizes résznek a malommal és a kacsákkal. Ez a részlet nagyon tetszik!

8 megjegyzés:

Jucus 2015. július 12. 19:19  

Nagy élmény lehetett a színház!
Gyönyörű ez a vízimalmos rész...meg mindegyik! Gyönyörűséges lesz, ha elkészül, kitartás!

Palkó 2015. július 12. 19:27  

Húúú, ez durva! Persze az a jó, ha a színdarab elgondolkodásra és továbbgondolásra késztet...
Na, és mit vettél fel végül? :)))
Gyönyörű szép a hímzésed!!!!!!

Tüzes Beáta 2015. július 12. 19:34  

De édes vagy Ildikó! Nem felejtetted el. Vettem egy hosszú nyári nadrágot, fekete, könnyű anyagból. Ehhez egy kedves, de hétköznapi kis inget és slussz. Még túl is öltöztem. A nézők sokasága ugyanilyen visszafogottan, kényelmesen öltözött.

JuciKa 2015. július 12. 20:48  

Jó volt neked színielőadáson voltál és igazán jó színészek adták elő a darabot. Biztosan nagy élmény volt számodra.
Hímzett képed fantasztikusan alakul, részlet gazdagsága magával ragadó.

Vera 2015. július 13. 14:48  

A hímzésed mindig magával ragad... nekem nagyon tetszik...

Névtelen,  2015. július 13. 21:10  

A színházban mintha egy másik világba lépne át az ember - itt az aktualizálás ezt nem engedte meg 100%-ig a nézőknek. :) Stohl egy igazi maximalista, az ilyen típusú színészre mondják, hogy a telefonkönyvet is el tudja játszani.
A csodás tempóban kibontakozó hímzésedet láttam "Fairytale village" címen is, hát tényleg egy tündérmese! :)

Palkó 2015. július 13. 22:05  

Csini lehettél! :)))
Mondjuk ilyen nyári hőségben érthető, hogy lazán öltöznek az emberek... bár bevallom, nekem még mindig akkora ünnep egy-egy színházi este, hogy mindig kiöltözöm... aztán látom, hogy másoknak ez már hétköznapi esemény... :)))

Edit 2015. július 14. 17:33  

Nagy élmény lehetett a színházi előadás.
A hímzésed... hát, lassan már nem találok rá szavakat. Csodásan bontakoznak ki a részletek, jó sok munka van vele, az látszik. Gyönyörű lesz!!! :)