Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. december 10., csütörtök

Ajándékok


Először egy pihe puha és jó nagy kék kendő. Alul van és ráhelyeztem a horgolt- és hajócsipke hópelyheket. Nálam rózsaszín is esik, mert a Vera (Tőle kaptam) tudja, hogy szeretem ezt a színt. Díszeket is kaptam a jövő évi koszorúk készítéséhez. Végül az ámulatba ejtően szép gömbök csipkeruhácskákban.


Másik ajándékom Katától sok fehér és kék meg fekete fonál, amit azért kaptam Tőle, hogy festegessek kedvemre. Most szükségem volt pirosra és mézeskalácshoz illő barnára. Ezekhez forraltam vizet és a bordóból barna lett, hígítva rózsaszín. Mindegy, ilyenkor több árnyalatot is készítek ide-oda mártogatva a fonalakat. Szépek, valamire biztos jó lesz. Az összes fehér fonalat be is festettem:


KÖSZÖNÖM mindkettőtöknek az ajándékokat!!!!


A lányomnak tetszik ez a Tralala minta. Túl hosszúnak találtuk egyben hímezve, így három részben lesz elkészítve. A hónak megint elővettem a kötéshez való fonalat és alulra nagy x-ekkel öltöm. A hópelyhekhez is ezt szeretném használni.

5 megjegyzés:

CathlenKata 2015. december 10. 19:52  

Hát ha tudtam volna, hogy a rózsaszín a kedvenced....nah utólag legalább tudom,és ami késik nem múlik. :-)
Nagyon szépek lettek, és örülök az örömödnek!

Kellemes készülődést kívánok!

Névtelen,  2015. december 12. 12:07  

Lélegzet elállítóan gyönyörűek ezek a csipkék!
Valami csodásak! Nem tudok betelni velük!

Lia

Palkó 2015. december 13. 0:11  

Nagyon-nagyon szép ajándékokat kaptál!
Szuper fonalakat festettél, és az új kép is nagyon tetszik :)
Legyen szép vasárnapotok!

Tüzes Beáta 2015. december 13. 21:04  

Köszi! Újra gyertyát gyújtottam és várom a köv. hétvégét, az új időszámítás kezdetét.