Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. december 19., szombat

Emlékek


Verával beszélgettem és egyik emlék jutott eszembe a másik után. Elővettem a régi albumokat.
NDK. Nagyon jó műszaki cikkek olcsón kaphatók. Anyósomnak volt otthon egy fényképeket előhívó gépe és mikor beesteledett, én szívesen kísérleteztem vele. Kivágtam egy szív alakot és csak ott engedtem fényt a fotópapírra. Készült olyan kép is, mikor gyűrött celofánt tettem a papírra, hogy öregbítse a képet. Az nem sikerült az árnyékok miatt. Helyesbítek: szerintem ez is úgy készült. Kinagyítva most látom.
Ettől eltekintve az emlék: Tomit elvittem az Állatkertbe, de ebben a korban még csak a kavicsok és más gyerekek érdekelték. 2 éves volt.
Az albumot lapozgatva rácsodálkoztam a múltra. Képzeljétek, voltam fiatal is:


Szintén az első gyerekkel. Sétáltunk.


Eltettem egy tincs aranyhaját, télire bebarnult. Nem az eltett haj, a sajátja.


Olivér az első rántotthúst kóstolja.


A lányom beöltöztette a cicát, Mr. Báró Krisztiánt. Így nevezte el.


Olivér valamelyik szülinapja.


Ez Tomié,


Ez Tamaráé, de mindkettő természetesnek tartja, hogy Olivér jelen van.
Jó ezt nézni.
Ezek a képek 20 évesek. Oh.

11 megjegyzés:

Palkó 2015. december 20. 14:57  

Szeretem az ilyen bejegyzéseket... elindítják az én emlékeimet is :)
Jó látni Téged fiatalon... :)

erdoseva55 2015. december 20. 15:14  

Ó, nagyon szeretem nézegetni a régi fényképeket, annyi mindent eszünkbe juttatnak :) Jó emlékezni a régmúltra! Köszi, hogy megmutattad! :)

CathlenKata 2015. december 20. 16:05  

Hogy öregszenek a gyerekek.:-D
Nem régen mi is képeket nézegettünk, igaz a végén kollektív bőgés lett a vége, de azért jó volt a múltidézés....

MJ 2015. december 20. 20:41  

Tényleg szép bejegyzés s tényleg szépek vagytok! :)

Vera 2015. december 21. 6:40  

Jó volt látni is a képeket, nem csak hallani a történteteket...Szépek és fiatalok vagytok...Én is egyre többször nézem a régi képeket...

Jucus 2015. december 24. 19:20  

Ilyenkor, Karácsonytájt előjönnek az emlékek!
Békés, boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

Palkó 2015. december 25. 8:30  

Áldott, békés, szép Karácsonyt kívánok szeretettel!

Edit 2015. december 25. 11:03  

Békés, boldog karácsonyt kívánok Neked és családodnak!

Laucica 2016. január 9. 16:28  

Hát a képek alapján szerintem te nem is változtál!!