Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. december 3., csütörtök

Nézelődök, vásárolok


Megbeszéltük, hogy Olivér fiam főz. Evvel várt haza. Nem csak főzni szeret, tálalni is. A csípős paprika sütve a rizshez remek ötlet. De az egész úgy volt jó  ahogy van.

A héten elkezdtem az ajándékokat vásárolni. Két ember kipipálva. Nem tudok ellenállni a jó pizsamáknak és magamnak is vettem. Nem először járok úgy, hogy gondom van a gumival. Nincs semmi rugalmassága. Felvettem, leesett rólam.


 Apró lyukat vágtam a derék részébe kisollóval és gumit fűztem a gumira. Az eredetit meghúzni nem lehet, mert körbe van varrva. Fura szokás, de megoldva:


Ez már ajándék és csak részletét mutatom:


 Egy fehér táskát kért a lányom. Ma lettem vele kész.

A Meseboltban tudok venni táskamerevítőt, de ha oda betévedek mindig veszek valamilyen textilt:


Ez a minta keresztszemesben is létezik. Nagyon tetszik. Még nem döntöttem el mi legyen belőle.

12 megjegyzés:

Vera 2015. december 3. 21:33  

Nagyon guszta... Ügyes ez a gyerek...
Tudod már mi lesz az anyagokból?

Tüzes Beáta 2015. december 3. 21:37  

Nem.Jön a lányom vasárnap és majd mondja.

Rita 2015. december 3. 21:50  

Hej, akinek séf a fia!:)

Tüzes Beáta 2015. december 3. 21:58  

hihi! Nem séf, de rettentően szeret sütni-főzni.

Palkó 2015. december 3. 22:16  

Nagyon guszta az a kaja... és én ma nem vacsoráztam... :)
Szépek az anyagok!

Tüzes Beáta 2015. december 3. 22:21  

Tudod mi a vicces? Alíg vártam, hogy ma jól bekajáljak kelkáposzta főzelékből.Jó kaja, de nagyon kevés a könnyű, főzött zöldség.Nekem meg mostanában ez a menő.Korkülönbség, ennyi.

JuciKa 2015. december 3. 22:22  

Guszta a kaja, azonnal befalnám..... amilyen éhes vagyok:) Csipkés ajándék, óh de, jól mutat.

Fáni 2015. december 3. 23:08  

Én is így vagyok vele, betévedek egy kézműves boltba, mindig bebújik valami a szatyromba :)
Szép az anyag.

Anette kincsei 2015. december 3. 23:36  

Ugyes a fiad! Nagyon guszta a talalas! Meddig marad? A karacsonyi menube besegit? Huuu Bea! Ezek az anyagok!!! Neztem a mesebolt honlapjan, de nem talaltam sajna, pedig rendelnek en is ha lehet a neten. Mennyiert sikerult?

Tüzes Beáta 2015. december 4. 0:57  

A KÖKIben 4 ezer Ft felett van métere. Én 30 cm-t vettem .
A fiam nem tudom meddig marad, ő sem tudja. Az építőipar leállt Skóciában a télre...

Anette kincsei 2015. december 4. 9:08  

Nem olyan veszes az ara, kar, hogy a neten nem latom a boltjukban. Lehet, hogy csak szemelyesen lehet? Mindenesetre feliratkoztam a hirlevelukre, hatha...vagy majd ha arra jarok....Csodasak ezek az anyagok, megvan az osszes mintam is ebbol xszemesben, nagyon-nagyon tetszik!
Te mit csinalsz beloluk?

Névtelen,  2015. december 5. 9:04  

Nagyon guszta az a sok szép étel!

És ezek az anyagok! Nagyon szépek!

Lia