Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. december 7., hétfő

Táska



Tegnap délután készítettük a lányommal. 30 cm-t vettem ebből a nagyon szép vászonból és kis darab maradt. Mindkét oldala 30 cm magas és 35 széles.


Ajánlom a cippzárhoz ezt az elkészítési módot, mert mutatós és könnyen készíthető. Bár, én már másodszorra készítem ezután a szabásminta után, lehet ezért tűnt könnyűnek...., sőt biztos.


Szatén anyag került bélésnek, ez egy örök imádat. Praktikus is, mert könnyű kiszórni a belsejéből a koszt. Ezt a lányomtól tudom, én erre nem is gondoltam. A két zseb pedig fontos az apróságoknak, bérlet, stb.


Az oldala tojás alakú.( Ez egy lágytojás, aminek már leütögettük a tetejét.) A táska eleje és hátulja egyben van, ami egy téglalap. Mindkettőt készre varrom béléssel együtt és úgy öltöm össze. Így kilátszik a bélés, de az is dísze:

 

Én voltam a mikulás és apró ajándékot osztottam a "gyerekeknek", de én is kaptam.


Tokaszalonna. ( Már megint.) Azért fotózom, mert jól néz ki, de én nem tudom enni, nem szeretem.                                                                    


Először készítettem olyan sütit, hogy a lapban sütött piskótát apró darabokra téptem, összegyúrtuk meggylekvárral, konyakmeggy aromával és csokidarába hengergettük. Ilyen kevés lesz 6 tojásos piskótából. Készült mellé kókuszos golyó is. 1/2 kg kekszből ennyi. Ez jó .Kiadósabb.


A második gyertyát gyújtottuk a koszorún, mint mindenki.


Hurrá! Kaptam rózsaszín izzósort! A szobámba fel lett a fa díszítve:


Lehetetlen a hangulatát élethűen lefotózni! A tv képernyőjén jobban látszik. Jó a hangulata a lakásnak. Jó ez a december.

10 megjegyzés:

Vera 2015. december 7. 17:45  

ÓÓÓóde szép a táska... megint,Jó a formája is...Mint anyag, nem igazán volt nyerő... de igy táskának szuper lett...Ez a cipzáros megoldás... nagyon jó... nem igazán sikerül nekem, és milyen hamar kész lett...Egy szóval ügyes vagy és szép is... jó a kép... Rólad,

Anette kincsei 2015. december 7. 17:58  

Istenem, az a taska!!!!!!!! Valami gyonyoruuuu!! Mind az anyaga, mind maga az osszeallitas! Megint kitettel magadert, nagyon ugyes vagy! Soha nem tudnek ilyen szepeket varrni, pedig nagy taska manias vagyok, ugy hogy inkabb megveszem ha megtetszik egy.
A multkor az anyagod lattan bele is kezdtem ebbe a mintaba, de en a masikat a Butterfly kisasszonyt varrom.
Cuki a sapis kep rolad, latszik, hogy szeretsz mokazni. ;-) A karifaid is minden evben gyonyoruek!

Anette kincsei 2015. december 7. 18:04  

Azt nem is irtam, pont a napokban emlitettem, de ennek ilyen tokaszalonnat, ugy megkivantam, de meg nem csinaltam ilyet. Anyukamnal ettem, meg meg regen a nagypapammal kislany koromban, azota is erzem az illatat ha csak ra gondolok milyen fincsi. Konnyen el lehet csapni a hasunkat, azt tudom.
A kokusz golyok is tok jol neznek ki, azt viszont szoktam csinalni, meg raffaelot is.
Nalad mindig unnep van!

Le trame della Galaverna 2015. december 7. 19:10  

Wow wonderful bag. So pretty.
Very beautiful Christmas atmosphere.
Giovanna

twinpeakprimitives 2015. december 7. 21:08  

It is a very lovely bag!
I love your Christmas hat very much :))))

Palkó 2015. december 7. 21:36  

Fantasztikusan ügyes vagy, Bea! Igazi táskavarró-művész lettél már!
Szépek a díszeid is :)
Nálam alig van valami, nincs mit fotózni - mindent elajándékozok :)
Éppen hétvégén mondtam a fiamnak, hogy jövőre csak magunknak gyártom a díszeket :)

Tüzes Beáta 2015. december 7. 21:50  

Köszönöm a dícséretet.
Szavadon foglak! Ideje magad örömével is törődni!

CathlenKata 2015. december 7. 22:25  

Álomtáska már megint:-) Nem kicsit vagyok irigy akinek ilyen kezes a varrógépe. :-)Plusz még arany kezed is van, nincs olyan amit nem tudnál megcsinálni.
Ám az én csodás táskámat megdicsérték, hogy milyen klassz lett, hízott is a májam nagyon.

Én is úgy vagyok mint Palko ami készül utazik is, szeretek meglepetést okozni.
Nagyon hangulatos nálatok és te mint mikulás aranyos vagy a sapiban.
Kérdeznék valami , de inkább levélben jó!

Rita 2015. december 8. 20:32  

A táska nagyon cuki, nekem a japán lánykák jutottak róla az eszembe.

https://www.google.se/search?q=japansk+mode&espv=2&biw=1440&bih=731&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiH6dnO_8zJAhUJCSwKHRLOAMYQsAQIKQ&dpr=1

Ó, tokaszalonna! Milyen ez a Mikulás, ha olyan ajándékot hoz neked, amit nem tudsz megkóstolni? Irgum-burgum!

MJ 2015. december 11. 9:21  

Érdekes a Mikulás sapkád. Nem láttam még rugóra szerelt bojttal. :)
A tokaszalonnát én sem szeretem. Túl tömény a gyomromnak.