Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. január 13., szerda

A kínai készletről



A vászon talán 11-es, talán 9-es, nem tudom. Úgy döntöttem ezeket a nagy kereszteket három szállal varrom. Szépen fed, a fonál fénylik és csúszik, mint a selyem. Valószínűleg nem az lesz, hanem műszál, de nagyon könnyű vele dolgozni. Haladós, mert:
1. nem képződik csomó soha a le és felmenő öltéseknél,
2.nem kell mintaívet nézni, ami ebben az esetben lila a vásznon, azt feketével öltöm és kész,
3.a vászon alján könnyen megtalálom milyen fonalat kell használnom.


A fonalakat rajzszöggel rögzítettem egy parafa táblára. Könnyebben áttekinthető.


Eszterházi túróst készítettünk a férjemmel. A cukrászvizsgán megbuknék vele, mert nem szabályos a tojásfehérjéből készült rács,  de azért mi szerettük fogyasztani.
Mellesleg nem tudom a cukros habot, mint a habcsókot kiszárítani.

9 megjegyzés:

CathlenKata 2016. január 13. 18:55  

Nem tudom a te készletednek milyen a mintaíve, az enyémre angolul rá van írva , hogy 11.-es és 3 szállal kell varrni.A felirat és a számozás szerint DMC fonal van hozzá ami meglepett. (kb ennyiből ki is merül az angoltudásom:-D )
De nagyon szép lesz a tiéd. Én meg itt is köszönöm a macikat aranyosak nagyon.Jó sok fonal van hozzá... A postás meg ballag feléd. :-)

Tüzes Beáta 2016. január 13. 18:58  

Nohát! szóval 11-es. Ha valóban DMC, akkor a nagy öltések miatt van, hogy könnyű hímezni. Nagyon szeretem készíteni!!!!

Rita 2016. január 13. 19:03  

Hú, nekem egy nagyon bonyolultnak tűnik. Le a kalappal.

És most megyek, rákeresek a túrósra.

Fáni 2016. január 13. 19:24  

Látom, megint nagy fába vágtad a fejszédet. A süti jól néz ki, biztosan finom is :)

Edit 2016. január 13. 19:36  

Ez a hímzésed is biztos szép lesz, ha kész lesz. Most még kicsit kaotikusnak tűnik számomra, de te biztos tudod, hogy mit hogyan kell rajta hímezni.
Szépen fed a 3 szál, nagyon szépek az öltéseid! :)
A sütidet nagyon megkívántam!

CathlenKata 2016. január 13. 22:24  

Érdekes, hogy mindenki bonyolultnak véli, pedig nem az. :-) Inkább csak érdekes, ahogy megoldották.

Tüzes Beáta 2016. január 13. 22:34  

És pedig nagyon jól megoldották. Hiába, ezt látni kell.

MJ 2016. január 15. 20:20  

Én sem mérném meg a rácsot! :)

Palkó 2016. január 16. 17:30  

Ismét egy hatalmas kép? :) Biztos gyönyörű lesz ez is!
Egy szeletet most nagyon elfogadnék a sütidből. A héten nem sütöttem...