Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. január 9., szombat

Dimensions Toy Shoppe



Kész!!!!  Nagyon szép kis utca részlet. Nagy a megkönnyebbülés, hogy befejeztem, nem akartam félre tenni, de a szép képhez nem méltóan túl akartam lenni rajta. Egy darabig nem szeretnék karácsonyi képet készíteni.



Most meglepő módon két hétre a megrendelés időpontjától megérkezett Kínából a csomagom. Egy próba volt részemről milyen minőség  a mintás szatén. Sajnos én itt nem kapok . Tetszik az anyag! Azon kívül rendeltem egy rózsaszín csomagot, az is rendben. Ajándékba kaptam csipkét." Katamese" kért egy keresztszemes készletet, azt továbbítottam neki.



Polly kutyus figyeli mikor jövök. Azt mondják a családtagjaim ha elmegyek körbefutja a lakást és ha nem talál akkor kint vár. Óooooh. Egy kutya olyan mint egy gyerek, nem lehet elhagyni. A tacskó különösen egy emberhez kötődik. Ez nem jó. De ez van.

14 megjegyzés:

twinpeakprimitives 2016. január 9. 20:42  

Játékbolt fantasztikusan néz ki! Gratula ezt a csodálatos munkát Beáta !!!

Szeretném Önt és kedves családját boldog új évet ♥

Rita 2016. január 9. 21:20  

Varázslatos a képed! A franciacsomós hópelyhek különösen tetszenek, mint ahogy a nagy könyvben meg van írva!

Palkó 2016. január 9. 22:30  

Szuper lett! Azt hittem, még folytatódik, hiányzik a bicikli kereke... :)
Nagyon bátor vagy ezzel a kínai rendeléssel... szépek az anyagok :)
A kutyád pedig nagyon ... azt akartam írni, cuki, de sokkal több... :)

JuciKa 2016. január 9. 22:40  

Szép hímzés, azok az anyagok pedig csodásak.

Monika 2016. január 9. 23:32  

Hatalmas munka a téli képed!!Gratulálok hozzá!Énnekem nincsen türelmem ilyen nagy mintához.

Tüzes Beáta 2016. január 10. 0:26  

Elhatározás kérdése. Szerintem ez nem nagy.

Le trame della Galaverna 2016. január 10. 1:12  

Your stitch is fantastic
Congratulations wow wow.
Poll is adorable

Anik 2016. január 10. 8:19  

Gratulálok a hímzéshez, csodaszép lett!!!!!!
A kutyusod olyan édes.... én úúúúúgy imádom az állatokat! <3 Gondolom nem vagyok ezzel egyedül....

Fáni 2016. január 10. 10:56  

Nagyon szép lett a hímzés. Megértem, hogy most hanyagolod a karácsonyi témát :)
Tetszenek amiket rendeltél :)

Vera 2016. január 10. 12:41  

Nagyon szép lett a hímzésed, azért látszik ám hogy profi vagy...
Az anyagok meg szuperek... na azóta sem jött ötlet, hogy mit is varrhatnál belőle... majd egyszer rád szakad egy nagy- nagy ihlet...
nem csodálkozom hogy vár a Polly ... láttam mit művel, addig is mig beszélünk... aranyos..és félt hogy nem mész haza... a mi Macink sír ha én is megyek el itthon..amikor meg haza jövök, az eszét is elveszti... annyira örül, és vigyáznom kell, meg ne sérüljek a nagy örömétől...Fel tétel nélkül szeretnek bennünket...és ez igy van jól...

MJ 2016. január 10. 14:12  

Aranyos gyerek a Polly! :)

CathlenKata 2016. január 11. 11:38  

Nagyon szép lett a játékbolt!
Kíváncsi leszek mit kapok majd :-)
Polly meg cuki kutyus, mivel nekem is volt egy rosszcsont tacsim ismerős a helyzet.

Andulka 2016. január 12. 19:46  

A játékboltos képed szuper lett, az anyagok is nagyon szépek, kíváncsi vagyok, hogy mit készítesz majd belőlük. A kutyus is nagyon édes! :-)

Edit 2016. január 13. 19:32  

Mindig olyan szuper hangulatos képeket tudsz választani! Nagyon szép lett a hímzés! :)