Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. február 16., kedd

A kész hímzés végső formában



Ha hímzett mintából varrok különös odafigyeléssel teszem, mert ebben az esetben nem lehet kidobni ha elszabom, nincs másik kéznél. Pokolian rá is tudok görcsölni. Íveket kellet szabni, amit szabad kézzel kezdtem rajzolni, de menet közben rájöttem, hogy a csésze vonala pontosabb. Megnyugodtam. Elég pontosan kellett harmadolni, mérni.
Utána már haladt, ilyen lett:



A mintához igazítottam a méretet, ami nagyobb lett mint gondoltam. 20 cm magas, 26 cm hosszú és 10 cm széles:



Szívesen használom a tetejére varrott csipkét.



Mivel a mérete ekkora, enyhén kidől az oldala, ezért varrtam bele egy szalagot. Evvel húztam össze.  Ez abban is segít, hogy a tárolt holmikat lefogja.
Kerestem a mintát, hogy felteszem a blogra, de nem tudtam. Helyette adom ezt, mert ez ki van mentve :

Ajándék mintákról. Nem kapok címeket a kért mintákhoz. Aki meg komolyan vette az lemondott róla, mert azt látta ketten is kérték ugyanazt. Még várok, de Brigi biztos megkapja ezt a megvarrt neszit, ha Jucus nem jelentkezik, akkor a mintát is. Tudom, sokan ritkán kapcsolják be a gépet, nincs rá idő. Várok még egy hétig.
Annyira aranyosak vagytok, hogy a betegséggel kapcsolatban jókívánságokkal láttok el. Az van, hogy én be vagyok oltva idén is. Ez persze nem azt jeleni, hogy minden fertőzéssel szemben véd, én azt tudom. De úgy gondoltam A, B, H vírustörzsek úgysem jöhetnek szóba, a többi kutyafüle. Nem csak amiatt nem mozogtam a külvilágban túl sokat mert magamat féltettem, hanem mert másokat is a betegségtől. Ha nem volt szükséges menni, akkor itthon maradtam. Az, hogy talpon vagyok azt jeleni nem kell egész nap feküdnöm. De azért takarékon voltam.
Olivér fiam is elkapta és Ő konyhán kezdett volna holnapi utazással Hollandiában. Hajnal négykori keléssel utazás, egész nap ezen görcsölt. Félt, hogy elveszíti az állást. Beszélt a fogadóval és lemondta a repülőjegyet. Élelmiszer közelébe menni betegen nem lehet. Hála az égnek! Jó törvény ez! Egy hét múlva indul.

11 megjegyzés:

CathlenKata 2016. február 16. 19:47  

Én is jelentkeztem a kávésra,mert ugye egy koffeinfüggő mit is szeretne ? írtam is emailt neked, bár más ügyben.
Ha jobban leszel légy szíves válaszolj jó, addig meg várd a postásbácsit. Meglesz a cím is. :-) Bízom benne újból valami csudaság kerül ki az ügyes kezed alól.

Mostanában mindenki betegeskedik sajnos. Pihenj sokat te is és a fiad is!Gyógyuljatok !
Még a blogger is elkapta, mert olyan lassú, hogy a tej megalszik mire egy oldal lejön..-(

Tüzes Beáta 2016. február 16. 19:51  

Már csak köhécselek Oké. Kávés foglalt.
Az internetvonalak BORZALMASAK!

Rita 2016. február 16. 21:00  

Jó ez a szalagos megoldás, a táska pedig SZUPER!

Vera 2016. február 17. 18:52  

Mit fogsz benne tartani? Gyógyulj meg......!!!!!hamar...........

Cat 2016. február 17. 20:32  

Nagyon szuper lett! :-)
Jobbulást kívánok Neked és a fiadnak is.
Felénk is egyre többen betegek, a párom már benne van és úgy fest én se fogom megúszni, mert már érzem a jeleit.

Palkó 2016. február 17. 20:46  

Hogy Te milyen fantasztikusan gyors vagy! Nagyon szuper lett ez a "végső forma" :)
Jobbulást Nektek!

Unknown 2016. február 17. 21:30  

Fantastische Arbeit! Ich finde es erstaunlich wie schön du es verarbeitet hast und dann noch so hübsche Spitze dazu. Ich bin begeistert.
Liebe Grüße Sandra

MJ 2016. február 18. 20:06  

Gyönyörű a hímzésed! Nagyon tetszik.

Ott van Zsömi az árnyékban a szobornál a kerék alatt! :)
Az már igaz! Rengeteg időt elvisz az archivált képek rendszerezése, válogatása. De kell, mert arról ugrik be az emlék. :)

Anik 2016. február 19. 10:18  

Hát, ez nagyon szuper lett!!!!

Tüzes Beáta 2016. február 19. 19:22  

Köszönöm a sok dícsérő szót!