Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. február 12., péntek

Ezeket a mintákat elajándékozom:




Lefotóztam a kész képet is az első mintához. Négy évszak csészék. Az összes fonál nélkül van! Mivel pénzt adtam értük, nem dobtam ki, de biztos nem fogom újra elkészíteni egyiket sem. Ha érdekel valakit írja meg melyik és a címet is kérem e-mailben.
Ezek is vannak:



Ez két Dim. kép, csak egyben fényképeztem le.








Beteg vagyok, valamit elkaptam. Előttem egy halom papírzsepi, hol kiver a víz egy enyhe láztól, később egész jól érzem magam. Napok óta nyűglődök, de talpon vagyok. Ma pakolgattam, hogy helyet nyerjek. Sok mintát amit itthon kinyomtattam, eltettem mikor elkészültek. Van olyan, amit többször is érdemes felhasználni, de a legtöbbet kidobtam. Az utolsó képen egy francia újságból talált szépségbe rögtön bele is kezdtem. Ha most akarnám megkeresni sok időt venne igénybe a cd-n levő sok lapot végig nézni. Ennek kifejezetten örültem, hogy kinyomtattam!
Neszi lesz belőle a mellette fekvő vászonnal. Ahhoz igazítottam a fonalak színét.

11 megjegyzés:

Névtelen,  2016. február 13. 2:07  

Már ennyiből sejthető, ez a neszi gyönyörű lesz! :)
Brigi

Jucus 2016. február 13. 10:00  

Először is jobbulást kívánok!
A neszid nagyon csini lesz, tetszik a színösszeállítása!

Én szeretnék jelentkezni pár mintára! A januári Calendar Cats nagyon tetszik és a Madame La Fée Petits Secretje is...ha esetleg nem lenne gazdája, szívesen fogadom a Lili Point-okat is, de jusson másnak is! Döntsd el majd a jelentkezők alapján, akár egy mintáért is hálás vagyok. Írd meg légyszi', hová küldhetem a címem és köszi előre is!

CathlenKata 2016. február 13. 10:16  

Jobbulást kívánok! Amilyen az időjárás nem csoda ha belebetegszel.:-(

Szépek a készletek, főleg a kávés :-)
A neszi meg már most látni csodás lesz! De jobb lenne ha pakolászás helyett inkább pihennél nem ?

Edit 2016. február 13. 11:30  

Nagyon szép az anyag a készülő neszihez, és biztos vagyok benne, hogy annak a mintája is valami klassz (így első ránézésre nem tudom, melyik minta lehet...).

Palkó 2016. február 13. 11:39  

Remélem, már jobban vagy!
Nekem sem ártana pakolászni, rendet rakni, elajándékozni dolgokat...
Az új minta nagyon ígéretes, ahogy Téged ismerlek, hamarosan a kész neszit csodálhatjuk! :)

Fáni 2016. február 13. 17:42  

Mielőbbi gyógyulást kívánok.
Egyik minta szebb mint a másik.
A neszit kíváncsian várom, biztosan olyan szép lesz, mint minden amit csinálsz.

erdoseva55 2016. február 13. 18:49  

Gyógyulj meg hamar, tán már nem tart sokáig ez a náthás időszak!
Szép lesz a neszi, abban biztos vagyok!
Szép mintáid vannak! :)

Vera 2016. február 13. 19:05  

Jobbulást... jobbulást...!Kiváncsi leszek, az új neszidre...nem a géppel van gond, hanem a rendszerrel...

Rita 2016. február 13. 21:01  

Jobbulást és jó varrogatást!

márti 2016. február 14. 9:10  

Jobbulást kívánok!
Ha még nincs gazdája,nagyon örülnék a csészéknek.

MJ 2016. február 14. 10:49  

Gyors gyógyulást kívánok!