Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. február 19., péntek

Fehér csipkéből neszi



Katától kaptam fehér és barna csipkét. ( Itt is köszönöm!) Mindkettő nagyon izgatott. A barnához nem találtam megfelelő ötletet, a fehér meg ezen a mintás anyagon mutatott nagyon jól. Persze máson is, de mégis ezt a megoldást választottam.
Azért a finomságot megbontva erős színű rózsaszín lett a bélése:


Ajándékba adom annak akinek legközelebb küldök valamit.

Sikerült megtalálnom és kimásolnom a lemezről az előző megjegyzésben mutatott táska mintáját. Innen lemásolhatjátok:




Van egy ráadás mintám is. Gyönyörű.

7 megjegyzés:

Palkó 2016. február 19. 19:24  

Hogy Te miket tudsz! Csak lesek :)
Jó ötlet a csipke alól átsejlő mintás anyag! Eltárolom!
Köszi a mintát is!
Szép hétvégét!

Rita 2016. február 19. 21:12  

Milyen finom, nőies!

CathlenKata 2016. február 20. 13:25  

Örülök, hogy tudod hasznosítani amit én nem. Szép lett ez is nagyon.
Ez+ az lesz még, talán bélés talán a takaróhoz, majd meglátod.....

Andulka 2016. február 20. 13:52  

Nagyon klassz lett a neszi, csajos lett és jó ötlet a csipkerátét! A minták is nagyon szépek, az alsótól összefutott a nyál a számban :-)

Fáni 2016. február 20. 17:02  

Szép lett.

Köszönjük a mintákat, pont ilyen virágosat kerestem :)

Vera 2016. február 20. 19:17  

Nagyon ügyes vagy...és milyen hamar kész..!