Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. február 8., hétfő

Tortákról


A háztető mellett a fát öltögettem. Most elég unalmas rész következik, a lelkesedésem csökkent.

A múlt héten volt egy "semmi dolgom nincs" délelőttöm. Minden évben megveszem a Nők  lapja advent különkiadását és mindig találok olyan süti receptet ami jó és többször elkészítem. Ebből a számból való a mézes krémes és mikor kerestem a receptet, erre is rábukkantam. Gondoltam ha lesz időm elkészítem:



Lefotóztam a meggyes-gesztenyés fatörzs receptjét, a képre kattintva és kinagyítva jól olvasható. Finom, csini és egyáltalán nem nehéz elkészíteni. A hagyományos módon sütött piskótalapot  négy egyenlő részre vágom a rákent krémmel és a meggyel, majd feltekerem.

A másik is nagyon egyszerű, de más jellegű. Nem vajkrémes, hanem tejszínes. A mélyhűtőben fedeztem fel fagyasztott epret. Ezt péppé töröm és fél liter felvert tejszínbe keverem porcukorral. 4 tojásból piskótát sütök és a tetejére öntöm. Nagyon jó a cukrászsütikhez a Hulala tejszín, mert nem esik össze adalék nélkül sem:


5 megjegyzés:

Rita 2016. február 8. 20:54  

Olyan szép, plasztikus a háztető! Kitartást az unalmasabb részekhez!

A második tortából kérek szépen!

Vera 2016. február 8. 21:49  

Jól haladsz... az enyém még vár... most még van más is...és kicsit tartok is tőle, hogy meg tudok -e birkozni vele...Majd összeszedem magam...
A sütik de guszták...

Le trame della Galaverna 2016. február 9. 0:09  

Ohh my I love cakes
Beautiful stitching

CathlenKata 2016. február 9. 12:08  

Nagyon szépen haladsz! Most én semmivel sem haladok míg kész nincs amit kértek tőlem.....
A sütik guszták nagyon.

Palkó 2016. február 9. 22:01  

Ne csökkenjen a lelkesedésed! Rengeteget haladtál, az uncsi részen is hamar túl leszel! :)
Nem szabad nekem este blogokat látogatni... a sütijeid látványától is hízok :))))