Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. március 17., csütörtök

Ezt be akarom fejezni...


...addig míg kész nem lesz már nem kezdek más hímzésbe.


Ma vettem egy kiló szivacsot 850 Ft-ért. A ma kapható párnácskák ugyan olcsók és én imádom is a puhaságukat, de ha a fejet emelni kell tévé nézéséhez, akkor marad a szivacs. Most ilyet készítek a Vejemnek.
Körülnézek vásárláskor: mik vannak? Lakkozott kagyló méterben:


Szerelembe estem:


Ezt a képet Kínából meg is rendeltem. Annyira drukkolok, hogy ne legyen olyan vacak, mint a fenti kép! Ez 14ct vászonra készlet, a fenti 11-es. Azt azért szeretem, mert könnyű hímezni, nem kell figyelni a mintaívet. Bánt, hogy a készlet tervezői nem veszik a fáradságot a korrekciókra!
Oly kár a gyönyörű HAED-es képekért is, lehetnének kidolgozottabbak.

4 megjegyzés:

Vera 2016. március 18. 6:52  

Ez a macis kép is xszemes? nagyon szép igy ...Sok van még vissza a másikból?
hogy Te milyen ügyes vagy... mindig találsz valami újdonságot...

CathlenKata 2016. március 18. 15:41  

Ha jól látom a házikós képet már csak a felső csücske van vissza ugye?
A másik kép aranyos és szerencse hogy a fiam nem látja, mert oda vissza van a macikért:-) De ez a nagy kép bármily édes nem az ő világa...

A kávés is jól halad, ha vége az RR picurnak nekiesem újra. Szeretem csinálni mert ennél nem kell pár öltés után színt cserélni. :-)

Párnát nekem is kellene varrnom nem is egyet, minden megvan hozzá csak a kedvem kirándul.....

Rita 2016. március 19. 8:56  

Micsoda önuralom!
A macis kép nagyon tetszik!

Palkó 2016. március 19. 17:33  

Gyönyörű lesz az a tájkép! Téged ismerve gyorsan befejezed (lehet, már kész is :))
Az új kép is csodaszép lesz!
Hol vetted a szivacsot?