Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. március 30., szerda

Kész lett...


...ez szép ház a nyári lakkal. Tó, kacsák, virágzó fák..., idilli környezet. Igazi feng shui élmény.

A lányom ünnepire készítette a muffinokat:


Festek:


Először vásznat az új munkához, amit lefújtam karácsonyra kapható glitter sray-vel is:


Most meg fonalat. Barbara tanácsát követve szivaccsal pacsmagoltam a festéket sárgából barackra és tovább lilára. Kevertem rózsaszínt is, de az durva volt hozzá. A fehér fonálból egy apró részt mártottam bele, akkor jöttem rá, hogy ez a Caron kollekció Cardinál színének egy része. Ma festettem Umbriát is, vagy valami hasonlót. Nem tudom mutatni, mert vizesek és így nem színhű. Szóval: glitter kell, mert mégiscsak istennő Athena. Délben egyre értem haza, kaja feltéve, mert enni kell és míg hűlt ( bolognai) addig kinyomtattam a mintát:


Szépen láthatóan fogyott a festék a patronból. De nekem így is jó, bele is kezdtem:



Szomszédból a Panka boldogan mutatja a játékát. Jóban vagyunk, sokszor van ránk bízva, amúgy a kutya fajtája rendkívül barátságos.

A beteg cicánk megvan...

10 megjegyzés:

Rita 2016. március 30. 21:38  

Zöld "fű" a muffinon, nagyon eredeti!
Félel,etes tempóban hímzel, gyönyörű lett a nagy képed. És úgy tűnik, a következő sem lesz kicsi...
Jó játékot a színekkel!

Edit 2016. március 30. 21:56  

Nem semmi, hogy már kész is vagy a nagy kép hímzésével. :) Szuper tempóban haladtál, és nagyon szép lett a végeredmény. :)
A muffinok nagyon jól néznek ki, úgy beleharapnék egybe...!
Na, és a következő munkád, amibe már bele is kezdtél, hát az se lesz egy miniatűr darab. ;)

Tüzes Beáta 2016. március 30. 22:05  

Miniatűr? Borzasztóan egyhangúnak tűnik a minta. Nem hiszem, hogy egy huzamra elkészítem. Amúgy igazán minőségi munka!

JuciKa 2016. március 31. 10:54  

Nagyon klassz az elkészült hímzés gratulálok a gyorsaságodhoz és a szép kivitelezéshez! Tetszik a festett anyag jó az a lilás árnyalat benne. Majd írd meg hímzés közben az a csillogás kopik vagy nem. Kellemes hímzést kívánom az új képedhez.

CathlenKata 2016. március 31. 13:13  

Nagyon csodálatos lett a nagy képed! Csodálom, hogy keret nélkül is nagyon szépek az x.-ek.
Az újat nem ismerem, de az sem lesz kicsike, ahogy elnézem a mintaívet. Jó munkát hozzá.
(Én lassan befejezem a sok fehéret a kávéson és végre már csak a 3 nagy szemet kell megcsinálnom. Bízom benne hamar készen leszek vele és mutathatom.)

Fáni 2016. március 31. 19:32  

Megint nagyon fürge voltál, mint mindig, de látom , nem tétlenkedsz, már készülődik az újabb.
Érdekes a zöld muffin :), biztosan finom

Le trame della Galaverna 2016. március 31. 20:25  

Congratulations for your finish is beautiful
Athena is a great choice
I look forward to see other progress

Vera 2016. április 1. 5:42  

Én is csak azt tudom mondani mint a többiek...gyors vagy és ügyes... Kiváncsian várom az új képedet... jó kis kihívás lesz...

Palkó 2016. április 1. 22:20  

Gyönyörű lett a kép! És megint milyen gyorsan kész! :)
Szép hétvégét!

MJ 2016. április 9. 13:03  

Az a muffin! Csúcs! Aranyos a szomszéd.:)