Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. március 1., kedd

Párna huzat



Mindkét oldala apró maradékokból. A tv nézéséhez teszem a fejem alá. Olyan díszpárnaszerűség, így kaphatott rojtokat a sarka:


Ebből vágtam le, ez a díszítés olcsón kapható. A rojtot tartó műszálas fonalakat összefogtam és öngyújtóval égetve a végeit összeragasztottam, hogy ne csússzon ki a párna sarkából:


 Az étkező asztalon szabok, varrok.


Közben készítem az ebédet. Megint a csokitorta sül és ma kelkáposzta volt fasírttal:


Lámpafénynél délben, mert borongós az idő.

Nagyon megtetszett ez a minta:


Vasárnap 2-3 órán keresztül kerestem a mintát, hátha megtalálom. A Pinterest-en sikerült, kimásoltam és kinyomtattam. Csapni való minőségben. Nagyítóval nézem ki a jeleket, de belejöttem. Sajnos sok kép nagyon le van kicsinyítve. Kár.

9 megjegyzés:

erdoseva55 2016. március 1. 18:23  

Nagyon kedves lett a párna! Én is varrtam hasonlót az unokámnak, nagyon szereti!
A csokitorta nagy kedvenc nálunk is! :)
Nagyon jó kis mintákat találtál! Jó kis nyári hangulat lesz tőle! :)

CathlenKata 2016. március 1. 20:22  

Máskor szólj ha kicsi a minta , tudok rajta javítani, vagy jobbat keresni :-)

Palkó 2016. március 1. 22:06  

Nagyon tetszik ez a "foltos" párnahuzat! Jól válogattad össze a darabokat!
(És a konyhád is tetszik :))

Rita 2016. március 2. 7:47  

Ó, a bojtok! Praktikusak ezek a párnák!

Edit 2016. március 2. 18:19  

Jó kis párnát varrtál! A hímzésedhez küldtem mintát, nagyon jó a felbontása, bár azt nem tudom garantálni, hogy nyomtatásban is jó lesz.
Csokitorta... nyami! :)