Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. március 4., péntek

Tervezni, alkotni jó!






Az utolsó képnél kezdődött. Itt még csak összeraktam mit lehetne készíteni az itthon levő anyagokból? Nagyon szeretek válogatni, illeszteni, próbálgatni. Sokszor elteszem amit elképzeltem, mert nem jó. Ez most tetszett és el is készítettem. Új mániám a csipkével bevont vászon. Illett hozzá bélésnek a Kínából rendelt mintás szatén is. Ezt is elajándékozom, de gondolkodom bizniszen is..., csak ahhoz még nincs konkrét elképzelésem.


Jó minőségű mintát kaptam e-mail, amit itt is nagyon köszönök. Hála az égnek, mert a kosarat már hibásan készítettem volna el.

8 megjegyzés:

Fáni 2016. március 4. 19:53  

Nagyon szép lett :)

CathlenKata 2016. március 4. 20:00  

Szépeket alkotsz! Bár a kis táskaféle, nem az én ízlésem, de ugye szépnek azt nevezzük ami nekünk érdek nélkül tetszik.
Jó, hogy meglett a cseresznyés , mert én is keresgéltem. Megelőztek. :-)

Tüzes Beáta 2016. március 4. 20:44  

Kata: ne hülyéskedj! Ez neked nem tetszik és kész.

Palkó 2016. március 4. 20:50  

Mondjuk nekem sem ez a "szívszerelem stílus", de nagyon élvezem, ahogy összerakod a dolgokat, és az, hogy ilyen gyorsan elkészülsz egy-egy táskával, elképesztő! :)
A cseris szépen alakul.

A nálam hagyott megjegyzésedhez: a fiamnak továbbra is lesz egy szobája nálam, és elég nagy már ahhoz, hogy elfogadja: amíg nem lesz saját otthona, az otthon ott van, ahol az anyja él :)

Tüzes Beáta 2016. március 4. 21:07  

Ildikó: szívszerelem?, nem az. Legalábbis nem annak szántam. Ez rózsa és szalag.
Otthonváltoztatás: én is hajlanék rá,kisebb ház..., de anyagilag sem járnék jobban. Sokat gondolkodom rajta.

Vera 2016. március 5. 6:50  

Nagyon gyors vagy...és ügyes... Nem könnyű szatént varrni...Aranyos a kis himzés...

Névtelen,  2016. március 7. 8:52  

Nagyon tetszik ez a táska!

Lia