Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. április 4., hétfő

Athena



Sokat hímeztem, kíváncsi és lelkes vagyok. No, meg két napig semmi dolgom nem volt.
Ez egy gyönyörűen kidolgozott minta. A színek úgy vannak válogatva a tervező által, hogy kontúr nélkül is látható árnyalatok vannak. Én most egy kőoszlopra tett bőrülést hímzek, mint az ókorban  szokás volt... Gondolom.
Nem ez az első Nora C. munkám, de ennyi gyöngynek a felhasználását most látom először. Nekem itthon csak egy hozzávaló volt, azt fel is öltögettem. A többit és a köveket megrendeltem Amerikából. Minden üresen hagyott kockába az kerül. Később vettem észre, hogy 3 féle gyöngyből 2 csomag kell. Jó. Evvel majd foglalkoznom kell. A Caron nevű fonalakat megpróbáltam megfesteni. Elég jól sikerültek, kivéve egyet, ami túl sötét lett, így hipóztam, az alíg világoskék-fehéret a szélén és most szárad:


A videó a kutyusról tündéri!  A nagyfiam új lakásba költözött. Az ajtó ütközése ellen  lecsavarozott egy apró labdafélét. A kutyus nem érti miért nem tudja mozgásba hozni?

Ajándékba készített neszi. Nehéz találni a mintához harmonikusan illeszthető vásznat abból ami itthon a rendelkezésemre áll. Ez a kellemes árnyalatú szatén lett a nyerő. Ezt viszont fel kellett dobni  bojtttal, barack szalaggal.




Kínából rendeltem rózsaszín és világoskék 14-es vásznat metál átszövéssel. Ma érkezett meg.

7 megjegyzés:

Rita 2016. április 4. 20:40  

Hú, annyi gyöngy! Csodállak és csodálom.
Naná, hogy feldobja a neszit a bojt és a masni!
Vajon mit hímzel majd a csillogó vásznakra?

Rozy 2016. április 4. 22:28  

Sokat haladtál, nagyon jók a színek. Tetszett, ahogy befestetted az anyagot, kíváncsi vagyok hogy mutat majd rajta a minta ☺

Rozy 2016. április 4. 22:28  

Sokat haladtál, nagyon jók a színek. Tetszett, ahogy befestetted az anyagot, kíváncsi vagyok hogy mutat majd rajta a minta ☺

Névtelen,  2016. április 5. 0:13  

Drága Bea, Te valami hihetetlen tempóban alkotsz! Még az előző bejegyzés tóparti házikóját csodálom, közben már újabb neszi és Nora C.-hímzésed készül, és fonalat festesz mesésen. Csodálom a sebességet, ami nem megy a minőség rovására!
Állatkák komoly segítséget jelentenek a mindennapokban, ahogy felvidítanak: a szomszéd Panka a játékával, a kis yorkie az ajtótámasszal tündéri! :) :) :)
Brigi

Tüzes Beáta 2016. április 7. 19:14  

Brigi: én nem dolgozom, mint Te. Ha új felfedezésem van, utána nézek alaposan. Naná, hogy szépen akarom elkészíteni!

Jucus 2016. április 11. 21:14  

Beáta, Te aztán jól megleptél!Tényleg nem tudom, mivel érdemeltem ki a kedvességed!
Ez a csoda az enyém!? El sem hiszem! Te kis huncut!:o) Mindezt titokban!
Nagyon-nagyon köszönöm Neked!