Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. április 7., csütörtök

Francia újságból...



...készült ez a minta. Nagyon szerettem. Ajándékba készült már régebben, remélem új gazdájánál van ma már.
Íme a minta, bármilyen színnel el lehet készíteni:



Ez a hímzés minden szempontból meglepetéseket tartogat számomra. Rendszeresen tollal jelölöm hol tartok a mintaíven, mert nagyon pontosnak kell lenni és totál káosz a hímzésből hírtelen felpillantani. Azután: azt hittem ez inkább egy rózsaszínbe hajló kép, de inkább barack. Valóban nem kellett volna ilyen komolyan venni a Caron, azaz a kézzel festett fonalakat, hisz nagyon keveset használok. Ha valaki be tudja váltani DMC-re, az tegye meg. Azt hittem hamar ráunok, de látnom kell mi a bánatot öltögetek, így nagyon sokat foglalkozok vele. Várom nagyon a gyöngyöket. Ha megérkezik, azonnal öltögetem. Most már értem miért szeretik sokan. Ez egy kivételesen szépen megtervezett kép!
A csillámpor hullik, de ott ahol nem tapizom ott marad. A szélén. Amúgy elfedem a fonalakkal.

5 megjegyzés:

Fáni 2016. április 7. 19:49  

Hú nagyon szép az ajándék, a másik izgalmas egyre jobban haladsz vele :)

Le trame della Galaverna 2016. április 8. 0:01  

Beautiful stitching
Many compliments
I absolutely love them

CathlenKata 2016. április 8. 10:31  

A Caron fonlak is kézzel festettek, de sajnos fognak. Úgy tudom nincs hozzá váltó DMC-re.
Az én Mirabilia képemhez is van megvettem hozzá,aztán szóltak, hogy vigyázzak. Így azt csak legutoljára mosás vasalás után varrom csak. Félek tönkre megy a kép.
A kávéssal meg végeztem. Köszönöm!

Laucica 2016. április 9. 22:53  

A beteg fekete cicának sok-sok puszit küldök!!
Gyönyörű lesz a kép, a jól megtervezett mintákat tényleg nagyobb élvezet hímezni, hű, de hímezhetnékem támadt!!

Palkó 2016. április 10. 7:25  

Most láttam a neszit Évánál :) Nagyon szép, nagy örömet okoztál vele :)
Kíváncsian várom a nagy kép folytatását, nagyon jól haladsz vele, és nagyon tetszenek a színei! :)