Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. április 22., péntek

Kész az oszlop




Azt hittem Athena feje fölött az egy rózsa, de lehet hogy egy alma. Mindegy is, bármi legyen, ez is egy nagyon szép részlet. Most a haját készítem. Apró ősz tincs is van benne és tele gyönggyel. A második fotót a lemenő napfényben azért csináltam, hogy látszódjon a gyöngyök szikrázása. Álom szép!


Tegnap a piacon vettem egy csokor gyöngyvirágot. Kellemes az illata.


Ma délelőtt hosszan kerestem a pincében ezt a ratyi kosarat. Valamit hozott benne Olivér és ránk maradt. Eltettem, mert már akkor azt terveztem megcsinálom a cicának. Nem javítgattam, csak bedugtam a kiálló fonatokat egymásba, szivacsot tettem bele és a maradék polárból vágtam egy darabot, amit szalaggal fogtam körbe:



A hímző asztalomra tettem a " társalkodó nőmnek", akivel mi dorombolás formájában beszélgetünk. Meg máshogyan is, mert a beszédemre apró nyávogással válaszolgat.  Beletettem és mivel érezte a pihe puhát a mancsa alatt, azonnal elkezdett dagasztani és kicibálta a polárt a szalag alól. Majd dorombolva szívesen kuporodott bele. Annyira jó a közelsége, szeretem hallgatni ahogy nyögdécselve nyújtózkodik és szuszog.

9 megjegyzés:

Rita 2016. április 22. 21:33  

Hú, de gyorsan haladsz!

A cicának tuti kuckót készítettél!

Palkó 2016. április 22. 22:18  

Tényleg csodálatos lesz ez a kép!
Mekkora a mérete? - jó nagynak tűnik.... de rohamléptekkel haladsz :)
Édi a cicus, ügyes ötlet ez a kosár! :)

Tüzes Beáta 2016. április 22. 22:26  

Palkó: a kép mérete: 50x40 cm. A magassága megvan.

MJ 2016. április 23. 18:34  

Mondják, a macskák simogatása, dorombolása, közelsége gyógyerővel bír. Én ezt nem vitatom! :)

Palkó 2016. április 24. 8:46  

Akkor nem csak nagynak tűnik, hanem nagy is lesz :) De csodaszép!

Анна Гончарова 2016. április 24. 21:44  

И вышивка, и кроватка кошки очень понравились!

Rozy 2016. április 25. 8:14  

NAgyon gyorsan hímzel, mint mindig, jók a színek, nekem főleg a kék rész tetszik. Szeretem a cicusokat, nekem is van vagy 50 ;-), sajna egyik sem dorombol :-( a doromboló az anyukámnál van.

Névtelen,  2016. április 25. 9:10  

Gyönyörű ez a kép és jó gyorsan is haladsz vele!
A cica nagyon bájos!

Lia