Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. május 26., csütörtök

A ruha felső része


Nekem ez nagyon nehéz... Nincsenek még felvarrva a gombok. Nagyon jó ötlet a hátán keresztbe varrott vállpánt, mert így nem csúszik le . Sok mindent tanultam. Elsősorban azt, hogy a szoknya kivágásával kellett volna kezdeni a szabást és akkor biztos elég lett volna a megvett textil. De elapróztuk. Továbbá nehéz volt a gép alatt szépen elkészíteni a gombos részt, azaz nem szabad összevarrni oldalt. Ma elmentem még egy méter anyagot venni, de most megint nem tudok haladni, mert próbálni kell. Ez nem gond, csak mondom, méretre készül. De hozzávaló táska már lett, a dísze egy szatén szalag és a ruhához illő gomb:



Még nincs vasalva semmi. Gyűrött, de csini.

Visszatértem a biztonságot adó hímzéshez. Ez a megszokott. A fodrot hímeztem, a szoknyát folytattam:



Rengeteg gyöngyöt öltöttem fel. Álom szép.

11 megjegyzés:

Fáni 2016. május 26. 22:11  

Annyi munkád van a ruhában, biztosan nagyon örül majd a lányod.
A képed már most nagyon gyönyörű, milyen lesz ha elkészül?
Mind kettőhöz további jó öltögetést. A kis táska is szuper lett :)

CathlenKata 2016. május 27. 0:31  

Jó nehéz ruhát választottál, de látom okosan megoldoldod:-) A táska is aranyos .
A képed csodás gyorsan hímzel.

Névtelen,  2016. május 27. 0:36  

Mennyi gyönyörűség készül Nálad! Bea, nem félsz a nehézségektől, hanem megoldod az összeset. Elismerésem!
Brigi

Névtelen,  2016. május 27. 8:43  

This pictures is so beautiful!

Edit 2016. május 27. 10:48  

Hűha, nem semmi a hímzéses haladásod. Csodaszépen alakul! :)
A varráshoz is van érzéked, ne keseredj el, ha valami nem úgy sikerül, ahogy szeretnéd. De azt hiszem, ez nem is jellemző rád. Nekem tetszik, amit eddig összehoztál. :)

Névtelen,  2016. május 27. 20:21  

Ez az Athéne kép elképesztően gyönyörű. És jól is haladsz vele.
Sok sikert a ruhához.

Rita 2016. május 27. 20:44  

Én is pontosan így érzem: a varrás kaland, a hímzés biztos kuckó.

Mindkettő nagyon szép!

Le trame della Galaverna 2016. május 28. 12:35  

Athena is incredible
Many compliments

erdoseva55 2016. május 28. 16:15  

Jó érzés tanulni, haladni előre az ismeretlenbe, a megtanulni valóba.
Bátor vagy és ügyes, nagyon klassz mindegyik!
A hímzésed gyönyörű lesz! Mindig megcsodálom, mennyit haladsz előre! :)

Tüzes Beáta 2016. május 29. 20:42  

Annyira aranyosak vagytok, hogy bíztok bennem, ez jól esik.
Ma próba volt és bizony bontani kell. Verácska magyarázza türelmesen, hogy érdemes fércelni.., hát igen.

Monika 2016. május 30. 13:00  

Minden elismerésem a tiéd!!!!!