Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. május 22., vasárnap

Ajándék Évitől


Kulcstartó, amire stílusosan kulcsot hímzett és Ő festette. Csoki(!, nyami) és bordür 4 féle színben.


Ezúton is nagyon köszönöm Évi!!!!!


Gyönyörű Mill Hill üveggyöngyök. A most készülő munkámhoz egy fajta színből keveset rendeltem. 2 csomagra van szükségem. Azt hittem nem lesz gond megvenni Mo-n, de ha itt kapható, akkor 1270 Ft áron úgy, hogy írjam le milyet szeretnék és megrendelik. Ez nagyon sok, így mégis a külföldi megrendelés mellett döntöttem. Darabja Angliából 1,27 Font, kb 500 Ft és ha már szállítási költséget is fizetek, akkor többet is rendeltem. Fogyócikk nálam a zöld, az arany és a piros téli képekhez.


Tegnap összejött a család és kebabot sütöttünk kint faszénen, mert nagyon jó volt az idő. Előtte való nap a bevásárlásom során megakadt a szemem a rizs mellett a Knödel zsemlegombócon. Azt vettem köretnek és az idei első koviubimmal lett tálalva:



Böbe baba ( a lányom) figyelemmel követi az ebéd alakulását. A fiúk sütik, mert imádják készíteni. Mi, a lányok a köretért vagyunk felelősek.
Ebéd után újra szabtunk és a szoknya berakása miatt csak az egyik felére volt elég a vászon. Vennem kell még egy métert, megint elhalasztva. Most már a felső rész jó.


Mozaikot rakok. Már régóta és mindig csak egy kicsit. De ez nem jó módszer, mert beszárad a ragasztó azon a felületen ahol felhúzom a fóliát. Most belehúztam, nehogy baj legyen. Egy fehér zongora lesz a képen, tetején virággal, mellette egy kandallóval.


Ha a cica úgy dönt, hogy simogatást kíván, akkor mindenhol a kezem alá mászik. Ebben a fiókban pakoltam, kényelmesnek találta, benne maradt.


Számomra ez most a legszebb látvány. Eper és cseresznye. Édességnek vettem a sült után.
 Nagyon bánt, hogy a bejegyzés hosszú órák múlva jelenik meg. Bármit csinálok, nem megy ki akkor amikor megírtam. Szeretem figyelni ahogy reagáltok rá, de így elmegy a kedvem az egésztől....

10 megjegyzés:

Anik 2016. május 23. 6:25  

Nagyon szépeket kaptál Évitől, (de rég csináltam én is kulcsos szekrényt.....! )
A cicád nagyon édes!!!!!!!!!
A gyümölcsök nagyon jól néznek ki, van a közelünkben egy eperföld, de még nem érett sajnos... talán még egy hét, ha napos idő lesz!!

Vera 2016. május 23. 6:48  

Korán ki lett kapcsolva a gép..Hol volt net, hol nem.... Tegnap megint kijöttek megnézni.... amig nincs kész az optika, addig ez lesz állítolag...nem tom... de valami nagyon szar... Nincs türelmem se kivárni, mig egy oldalt megtudok nézni...
Nem árt megnézni mennyi anyagot javasolnak... és a szerint vásárolni...Nálam pont fordítva volt anno, mert mindig számoltam rá plusz anyagot...Édes a cicus...tudod cicából van... aranyosak...Miénket nagyon megverték... nincs Maci, idegen macskák járnak az udvarba...

Rozy 2016. május 23. 8:50  

Tartalmas bejegyzés, tartalmas hétvége :-) Ezt a szerethető szemtelenséget imádom a macsekokban :-) és az utolsó kép, húúú imádom és a kicsilányom még jobban, főleg az epret :-)))

CathlenKata 2016. május 23. 9:55  

Mozgalmas hétvégétek volt és ez jó dolog:-)

A mozaik alakul, de nekem ehhez nem lenne se kedven, se türelmem.
A szekrénykét láttam már Évi blogján :-)
A Mill Hill gyöngy drága nagyon, én inkább kikeresem milyen színű és ha tudom megveszem japán gyöngyben, vagy cseh kristályban.
Alig várom az eperszezont, szeretnék egy keveset mély hűteni télire.

Rita 2016. május 23. 21:15  

Kitartás! Jövünk olvasni, nem félj!
Kiváncsi vagyok a ruhára, amit varrsz!
Klassz a zongorás kép!!!

MJ 2016. május 24. 12:27  

Oszt nehogy bezárd a fiókba azt a macsekot! :)

Névtelen,  2016. május 24. 17:32  

Milyen szép ajándékokat kaptál! Kedves az ajándékozótól és nagyon szép munka az a kis doboz.

Névtelen,  2016. május 25. 8:54  

Oh! This key box is so cute!

Fáni 2016. május 26. 22:14  

Ez az Évi nem én vagyok ugye?
Örülök, hogy rendben odaért a csomag.
A cicusok mindig megtalálják a nekik legjobb helyet :)
Jók az ilyen sütögetések, egy időben mi is csináltuk, de sajnos már nincs meg a hétvégi telek :( legnagyobb sajnálatomra.
A mozaikod is szépen alakul, nagy türelmed van :)

Jucus 2016. május 28. 12:05  

Nagyon cuki ez a cica! :o) A sütős dolgoktól megy egyenesen csöpög a nyálam, megyek is főzni valamit! :o) Böbe lányod helyeske!
Mi tegnap ettük csak meg az első néhány szem epret, Lacó meg az első cseresznyét.