Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. május 2., hétfő

Faragott fakeret


Egy masnival a közepén. Ez is szép. Itt minden szép. Mekkora meló lehet egy ilyen képet megtervezni! Sokat gondolkozom ezen. Nagyon ügyes Nora Corbett!



A csülök kilója 648 Ft. Másfél kiló egy ezres. Ez remek ár 4 személynek egy jó ebédhez. Vejem fedezte fel és szívesen sütöget. Legyen ez vasárnap, ha átjönnek. Jó. Sütés előtt egy órát főztük a húst kuktában és remek, fűszeres főzőlé maradt:



Pecsenyelének kezeltem és besűrítettem a sülthöz szósznak vajon pirított hagymával, fokhagymával, sűrített és friss paradicsommal. Nem lett túl sűrű, de nagyon jó! Nagymamám régi szakácskönyvében találtam meleg mártások cím alatt receptet. Van mustáros-ecetes, gombás, meg mindenféle. Ötletnek írom.


Ma először dörgött az ég az idén és volt két perces eső. Amúgy a házunk előtt egy autójavító műhely épül és nem örülünk neki.


A nagy beteg cica a kutyussal. A cicának változó az állapota. Van, mikor szédeleg, el is dől, de időnként meg jól van. Polly kutyus is őszül, szürke hályog van a szemén. Ah!

13 megjegyzés:

MJ 2016. május 2. 20:24  

Köszönjük szépen! A lányok is örülnek az elismerésnek. Zsömi már a 13. évét tapossa.
No igen a kor sajnos hozza a bajokat. Zsöminek is romlik a látása, hallása és már nem oly kitartó. Mint ahogy én sem. :) Zsömi is megőszült akárcsak Polly. Örülök, hogy a cica még bírja. Szívósak tudnak lenni, szerencsére.
Akkor ti kimaradtatok a jó esőből. Itt nálunk tegnap egész nap esett s még egy kicsi ma is.
A csülköt én is be szoktam vállalni. Veszélyes étek, mert míg van belőle, addig csak befelé kívánkozik. :)

Rita 2016. május 2. 22:01  

Tuti jó a kép!
A csülköt főzni szoktam, tényleg klassz ötlet a sütés és a mártások is!

MJ 2016. május 2. 23:15  

Pár hete voltunk vizsgálatokon, annyira még nem komoly a helyzet a szemével. A fogai okoztak gondot. Hármat el is vesztett és a fogköveit kellett leszedni. Ha annyira rosszul látna s amúgy meg egészséges -mint ahogy az is- akkor biztosan bevállalnám a szemkorrekciót. De reméljük nem lesz szükség már több nagy beavatkozásra. Élete során már négyszer lett altatva, műtve. Már az altatástól is féltem.

Tüzes Beáta 2016. május 2. 23:24  

MJ:értem. Én is halasztom a műtétet.

Le trame della Galaverna 2016. május 2. 23:41  

Great progresses on Athena
Many compliments.
Lovelies pets.

Fáni 2016. május 2. 23:55  

Egyszerűen csodálatos a kép.
Nálunk dörgés nem volt, de egész napos eső igen.
Olyan gusztusos a csülök hogy kedvet kapok hozzá, csak az a gond, egymagamnak túl sok, a lányomék ha jönnek szintén nem jó, Ők vegetáriánusok.
Ez a meleg mártás ötlet nagyon jó, én mostanában a sült húsokhoz a tavaly elrakott chutney-ket szoktam enni, az is nagyon finom

Tüzes Beáta 2016. május 3. 0:11  

Fáni: a vegákra készülni kemény tervezést igényel. De bele lehet jönni. Hajrá!

Tüzes Beáta 2016. május 3. 0:25  

Fáni: chutney, azaz nálunk pl. sárgaborsó főzelék. Holnap az lesz.

JuciKa 2016. május 3. 12:04  

Szuper! Szeretem mikor egy, egy részlet a hímzésen, úgy magával ragad és nem tudom letenni, mert még látni akarom azt a pici részletet teljes valójában.

Névtelen,  2016. május 3. 19:20  

Ez a kép valami csodálatosan szép!
Az a sok gyöngy! Remek!

CathlenKata 2016. május 3. 19:59  

Nagyon szép lesz a néni :-) Jó gyorsan haladsz vele.

Névtelen,  2016. május 5. 9:58  

Beautiful picture from Athena. Quickly working.

Jucus 2016. május 12. 20:48  

Jé, egyforma a szakácskönyvünk! :o)
Az enyém talán még viseltesebb, de szeretem!
Az a csülök jó ötlet hétvégére, köszi!