Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. május 9., hétfő

Hímzésminta újra varrva



Kizárólag a barna csipke illett a hímzett képhez. Ez persze a vászon választása miatt alakult így. Annyira kis finom lett, hogy kívánt egy zöld bojtot és egy színes csipkét:


Ilyen csipkét először láttam és azonnal vettem is fél métert. Ááááámulatos.



Már tapasztalatból tudom, hogy nekem két zseb kell. Az egyikben csak a mobil legyen, ha csörög azonnal fel tudjam venni. Ezt a tatyót imádni fogom. Sok-sokat kellett készíteni ahhoz, hogy tudjam mi az ideális, a kényelmes. A szatén bélés azért vált rögeszmémmé, mert könnyen kicsúszik belőle ami kell, könnyen kirázható a szemét, nem tapad.


Elkészült az almarengeteg. A lelkesedésem alább hagyott. Már csak túl akarok lenni ezen a képen.

8 megjegyzés:

Tüzes Beáta 2016. május 9. 19:24  

Már megint nem jelenik meg a bejegyzésem. Egy órára elmentem kártyázni.

CathlenKata 2016. május 10. 14:02  

A G+.-on nem is nézem, én itt a blogodon ámuldozok:-)

Rita 2016. május 10. 14:50  

Csodás a táska! És szaténnal nagyon nehéz varrni, minden elismerésem!

Kitartááás. Aztán ha nincs, végy elő egy másik szépséget! Elvégre ez a hobbink, nem?:)

Edit 2016. május 10. 17:16  

A táskád nagyon szép lett! Ügyes vagy! :)
A nagy képed is jól alakul, miért untad meg?

Fáni 2016. május 10. 18:38  

Nagyon szép ez a táska ismételten.
A csipke igen különleges :)
Kitartás, ha nincs kedved hozzá, egy kicsit varrjál mást :)

Le trame della Galaverna 2016. május 10. 19:57  

Oh wow all is so beautiful
Many compliments
Ciao Giovanna

Tüzes Beáta 2016. május 12. 18:10  

A nagy képről: meguntam, mert
-nehéz!
-túl vagyok az izgalmas részeken, kelme és oszlop van hátra,
-imádott képem, a First lady lebeg a szemem előtt.
Nem szeretnék másba kezdeni, mert nehéz visszatérni. Végig lesz öltögetve.