Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. május 12., csütörtök

Varrás


Felbátorodtam. Talán ruhát is tudnék varrni. Annyi táskát készítettem, hogy most már bele mernék vágni. Nem éri meg, ez biztos.Rendkívül jó minőségű és szép ruhák vannak elfogadható áron. Ma is körülnéztem a  C&A-ban és vettem is egy pólót. De az biztos, hogy konkrétan méretre, személyre szabottan érdemes varrni néha konfekciót. Nagyon izgalmas számomra ez a dolog, mert nem mindegy milyen vásznat veszünk és vajon hova menjek érte? Vettem egy easy= könnyű, azaz könnyen elkészíthető nyári burda katalógust. Mellé ingyen el lehetett hozni az egyesével is kapható szabásminták bemutató füzetét. Nagyon tetszik nekem a 6661-es kabát:



Elrontottam az almák alatt a kelmét és nem tudom hol. Most a tetejéről készítem az oszlopot és ha a megfelelő helyre érek balról öltök, hogy biztos jó legyen.

10 megjegyzés:

Jucus 2016. május 12. 20:46  

Hogyne menne Neked a ruha-varrás, hiszen olyan ügyesen varrsz!
Az bosszantó, ha elszámolja magát az ember, remélem, hamar megtalálod a hibát és nem kell bontanod!

Tüzes Beáta 2016. május 12. 21:26  

Köszönöm a bátorítást!

Le trame della Galaverna 2016. május 13. 9:11  

Athena is very beautiful
Great progresses on your stitch

Rita 2016. május 13. 11:50  

Nálam mindig megjelennek a bejegyzéseid!
Rendkívül szép a kép!
A varrás tényleg nem olcsó mulatság, kivéve, ha olcsón tud az ember anyagra szert tenni. De olyan jó, hogy gyorsan elkészül - jó kikapcsolódás a szöszmötölő hímzés mellett!

CathlenKata 2016. május 13. 18:43  

Nagyon szép lesz a képed!
A varrásról nem tudok mit írni sajnos. Nekem csak ágyneműt kellene, de azt nagyon gyorsan.

Palkó 2016. május 14. 9:51  

Tuti tudnál ruhát varrni! (Még nekem is sikerült valamikor... :))
Az a blézer tényleg nagyon jól néz ki... :)
Szép hétvégét, jó hímezgetést... vagy varrást! Gyönyörű lesz az a kép!

erdoseva55 2016. május 14. 10:58  

Beáta, én is sokat varrtam Burda szabásminták alapján, Magamnak, gyereknek, férjemnek. Nagyon pontosak, jól olvasható és klassz a leírásuk is. Szerintem nyugodtan vágj bele! Nagyon ügyes vagy, menni fog!
Gyönyörű a hímzésed! :)
Áldott pünkösdi ünnepeket kívánok! :)

Edit 2016. május 14. 13:33  

Én is azt mondom, hogy biztos nem lesz gond a varrással. A Burda szabásminták szuper jók. Igaz, én nem tudok varrni, de ilyen szabásminta alapján varrt már a férjem és anyukám is ezt-azt. Menni fog neked is!
Az Athena hímzésed is szépen alakul. Remélem, tudod korrigálni az elcsúszást, hogy ne kelljen bontani. Úgy látom, elég sokat hímeztél már az almák alatt.

Laucica 2016. május 15. 22:31  

A varrás tuti menni fog, amilyen jól boldogulsz a táskákkal, nagyon kíváncsi vagyok, mit hozol legközelebb!! De azzal vitatkoznék, hogy sok a jó minőségű ruha manapság, nekem az a legnagyobb szívfájdalmam, hogy semmit sem találok magamnak, szépnek talán szépek, de minden csak műanyag borzadvány:(

Tüzes Beáta 2016. május 16. 0:54  

Műanyagot soha nem veszek, ragaszkodom a 100% pamuthoz. Imádom a német holmikat. Kitűnő ebből a szempontból is és olcsó.