Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. június 9., csütörtök

Eperlekvár és új keresztszemes



Tegnap örültem, hogy 498 FT-ért lehetett epret kapni. Gyorsan vettem 5 kg-ot és ma avval kezdtem a napot, hogy befőztem lekvárnak. No, meg meggyet magoztam réteshez, így a fiam készített ebédet:


Ez csak egy része, de le kellett fotóznom, mert nagyon csinos. A rizshez és a húshoz készített vékony tojáspalacsintát, amit spenóttal és fűszeres paradicsomszósszal ízesített. Szuper!


Elővettem a szerelmes képemet és végre beleöltöttem. Nagyon nehéz! Az idő nagy része avval telik, hogy kinézzem a 90 féle színből melyik jel milyen színt jelöl:



Ezt az apró részt csinálom 3 napja és ennyi látszik belőle:
 

16-os vászonra akartam elkészíteni, de mikor lemértem és csak pár centivel lett volna kevesebb mint a készlethez tartozó 14-es, mégis utóbbi mellett döntöttem. Nagyon sokat segít, hogy előre be van jelölve 10x10 öltésként. Féltem, hogy látszani fog a jelölés, de nem. 58x43 cm lesz és hasonlít a HAED képekhez a színfelbontása, szóval nagy türelmet igényel.


A férjem egyik reggel 5-kor lefényképezte a napfelkeltét. Gyönyörű.

10 megjegyzés:

Vera 2016. június 10. 5:05  

Látom újra visszaállítottad a megjegyzést...Guszta a lekvárod,néha jó ha van segítség. Itthon van tán a fiad? 90 szín???? Jó himzést és szép hétvégét!

CathlenKata 2016. június 10. 8:54  

Csodás kép lesz! De 90 szín..... jujj :-) De klassz, hogy legalább fehér a mintarajza. Az enyém színes ezért lassan is haladok.
Kellemes hétvégét és jó bökdösést kívánok.

Monika 2016. június 10. 10:33  

Elismerésem mindenért!!!!!
te jelölted be a vásznat? nekem is mindig muszáj, sokat segít.

Edit 2016. június 10. 13:52  

Biztos fincsi lett az eperlekvárod. Nálunk is készült idén is, kihagyhatatlan. Igaz, mi drágábban vettük az epret, nem nagyon akar lejjebb menni az ára. :(

A hímzésed nem semmi, tényleg olyan, mint egy HAED kép. Jó részletgazdag, sok lesz a színváltás, de nagyon szép lesz, az biztos. Nálad a türelemből nincs hiány, az eddigi hímzéseidnél már megmutattad.

Edit 2016. június 10. 13:53  

Ja, és gyönyörűséges a napkeltéről készült kép!!!

erdoseva55 2016. június 10. 21:39  

Hű, ez tényleg nagyon nehéz kézimunka! Óriási munka lesz, de Te tudom, hogy megcsinálod!
Nagyon guszta az étel, amit a fiad készített!
Szép hétvégét, sok öltögetést kívánok! :)

Jucus 2016. június 11. 17:30  

Wow, szinte érzem az eperlekvárod illatát! Nagyon gusztaságot csinált a fiad, biztos fincsi volt! Jó néha, ha átveszik az utódok a főzést, igaz?! Nagy fába vágtad a fejszéd ezzel a hímzéssel, de kitartás és csodaságos lesz!

Palkó 2016. június 12. 22:21  

Eperlekvár... idén csak álom marad, de jövő ilyenkor már nem költözködöm... majd akkor főzök én is újra :)
A kép... biztos csodás lesz, mert Neked van kitartásod, és kihímzed :)

Fáni 2016. június 14. 6:29  

Megint hatalmas fába vágtad a fejszédet, de biztosan gyönyörű lesz, mint mindig ami a kezed alól kikerül.
Nekem az idén kimaradt a lekvár főzés :(