Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. június 14., kedd

Függönyt varrtam ma


A nagy képből a porcelán kaspó és benne egy kis rózsabokor. A cica kényelmesnek találta a fonálrengeteget:



Már több mint egy hónapja elszakadt a függönyöm. Én téptem el mikor a redőnyt húztam. Véletlenül azt is megfogtam mikor a zsinórt rántottam. Egy hét múlva ugyanúgy ki is szakítottam a lógó darabot. Meglepődtem. Elfáradt az anyaga. Tervbe volt egy új vétele, ami ma megtörtént:

2,50x3 m-es darabot, tehát a  felét meg is varrtam, mert látni akartam hogy néz ki. Vettem egy díszítésre alkalmas sötétítő darabot is. Az talán lehetett volna hosszabb is....,de megint rendben a nappali. Holnap megvarrom a másik felét is. Mára elég volt a munkából.

8 megjegyzés:

Fáni 2016. június 14. 6:30  

Nagyon jól néz ki a függöny.
A képed már is szépen alakul, a cicán látszik, hogy nagyon jól érzi magát :)

Névtelen,  2016. június 14. 9:02  

Ez a függöny nagyon szép!
A kép nagy és részletes lesz, már most is látszik.

Lia

CathlenKata 2016. június 14. 10:12  

A kép nagyon szép lesz ha kész lesz. A függönyöd is csodás. Ügyes vagy!

Vera 2016. június 14. 10:48  

Szép lett a függöny.. aki ügyes?, annak megy minden..Mi van a ruhával?
Éjjel-nappal varrsz?

Edit 2016. június 14. 17:14  

Villámgyorsan haladsz a hímzéseddel!
Szép lett a függöny, jó neked, hogy tudsz varrni. :)

Rita 2016. június 14. 22:14  

Nagyon klassz a függöny. Ügyes vagy.

A kép pedig iszonyú nagy és már most látszik, hogy szép!

MJ 2016. június 15. 8:03  

Szép,igazán szép!
Addig jó, míg a cicus csak kényelmeskedik, de nem húzza szét a fonaltengert. :)

Jucus 2016. június 15. 9:45  

Nagyon szép lett a függönyöd!
Azt a cicát egyenesen imádom!