Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. július 21., csütörtök

Az első maci


Szépen kirajzolódik minden a fotón. Közelről nem így látom. Sokat hímzek, mert látni akarok egy-egy részletet ha elkészül.


Megpróbáltam lefotózni ahogy az eső a medencében szép kis buborékokat és felfelé fröccsenő vizet produkál. Nem sikerült. A lehűlés előtt este 10-kor még 26 fokos volt a víz és a dörgés meg az eső ellenére vidáman fürödtek a fiúk.
Tavaly nem állítottuk fel, mert a fejfújhatós széle több helyen eltört a kiszáradástól. A fiam azt találta ki, hogy üres ásványvizes palackokat dugtott bele. Igen ronda, de nagyon hasznos dolog. A barátai is szívesen jönnek át megmártózni. A strand drága.

8 megjegyzés:

Vera 2016. július 21. 18:59  

Azért látszik ám, hogy jó nagy munkás ez a macis kép...

Vízcseppes képet sokszor elég nehéz fotózni...Én bizony egy- egy ilyen képért kattogok 10-15 képet...és még sem az igazi,,,,

Tüzes Beáta 2016. július 21. 19:21  

Melós, igen. Még egy hónapig biztos készítem, utána téli képet szeretnék.

Vera 2016. július 21. 19:36  

Valami őszi kép kell, nem téli.....hol van még a tél? remélem messze...

Tüzes Beáta 2016. július 21. 20:26  

Mintákat néztem. Megjelentek a téli képek. Engem is meglepett, hogy az ősz kimaradt. Abból mindig kevés van.

Rita 2016. július 22. 9:57  

Üdv az első macinak!

JuciKa 2016. július 23. 11:00  

Nem próbáltam még, de sorozat felvételre állítanád a gépet talán sikerülne elkapni egy visszacsapódó vízcseppet.
Most már a maci is néz téged, sok ilyen részlet van még ezen a hímzésen ugye?
Itt a meleg újra lehet fürödni a medencében, szép fürdős hétvégét!

Edit 2016. július 25. 21:27  

De jól alakul a macis kép! Nekem is ilyen a HAED-em, közelről nem látni a részleteket, aztán amikor kiterítem, csodálkozom, hogy milyen jól látszik, mit ábrázol.
Kitartást hozzá, bár neked abban nincs hiány, nagyon szépen haladsz! :)