Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. július 3., vasárnap

Elkészült a ruha


Több korrekció után tegnap végre befejeztem a ruha varrását. Nem volt egyszerű. Mikor a lányom felvette olyan jó volt látni, hogy mindenhol stimmel rá. Ámulattal néztem milyen, ha valakire méretre készül valami. Mindannyian konfekciót veszünk és ha kicsit bő, azt meg lehet oldani egy övvel. Ha szűk, akkor feszengünk benne. Hosszabb ideig még nem volt rajta, kíváncsi leszek úgy mi lesz a véleménye. Azt hiszem kezdetnek nem egyszerű szabást választottunk... Követi még más is és talán két év múlva már könnyebben megy.



Sok sok színnel készül a hímzett kép. De egyértelműen látszik mi készül. Jó lesz.

4 megjegyzés:

Vera 2016. július 4. 6:58  

Lassan rögeszménké válik... de megértelek...Van aki később már nem is látja a bejegyzésünket...nekem 6 óra elteltével sem jelent meg... Annyi hogy tudom nem csak nálunk van gubanc...és ennek az időponthoz semmi köze...

Lányodon nem készült kép ?A ruha igy vállfán más, mint amikor felhúzzuk...Majd ha a sokadikat varrod, már a kisújjadból sec- pec alatt kirázod,és nem kell bontani sem...
Mint már az elején is mondtam, fázisonként vasaljuk,a ruhákat...Én most egy nacit varrok... hamarosan kész...

Анна Гончарова 2016. július 4. 11:04  

Очень красивое платье!И желаю удачного продолжения вышивки!

Fáni 2016. július 5. 19:39  

Nagyon jó lett a ruha, biztosan csinos benne a lányod :)
A hímzésed szépen alakul :)

Rita 2016. július 6. 9:52  

Szép a ruha! És az a kép...!