Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. július 31., vasárnap

Két képről


Lassan elkészülök az első díszpárnával. Akkor kíván a hímzés sok türelmet, mikor egy lap végére érek, mert akkor egy-egy szín miatt is be kell fűzni. A lap kezdetén lehet rohanni előre, hála a tizedelt kockáknak.


Ez egy gyönyörűen megtervezett minta. Szépek az árvácskák. Kész lett és eltettem. Hűvösebbre várok a varrással, mert ebben a melegben nincs kedvem szinte semmihez. Ma először gondoltam rá, hogy a meleg fokozatosan lefáraszt és miért is várjuk az augusztus végét. Tegnap még virgonc voltam, mert friss volt a levegő. Ma, a vihar előtt nyomott vagyok. Kedvetlen. Gyorsan jöttem az interneten nézelődni, ez egy darabig leköt.

6 megjegyzés:

Palkó 2016. augusztus 1. 9:01  

Hihetetlenül gyorsan haladsz a nagy képpel!
Az árvácskás pedig tényleg nagyon szép!
Errefelé az éjszaka komoly vihar volt, lehűlt a levegő rendesen, lehet virgonckodni :)
Most állítólag így marad pár napig. Örülök neki! :)

CathlenKata 2016. augusztus 1. 10:37  

Minden tiszteletem a tiéd! Én tűt sem vettem a kezembe hetek óta:-( (Csak az RR.-t varrom , mert az időre megy)
Itt is éjjel 1-2.-körül hatalmas vihar volt, jó nagy zajjal , szóval nem sokat aludtunk.

Rita 2016. augusztus 1. 21:24  

Jó ez a rohanós tű! Sokra haladsz vele.
Küldök egy kis esőt, itt szemerkél. Volt dupla szivárványunk is, csodátuk a gyerekekkel.

Vera 2016. augusztus 1. 21:33  

Nálunk most nem volt vihar csak készült,de elmaradt...szerencsére...de a kézimunka közelébe nem voltam...
Sokat haladtál...

Névtelen,  2016. augusztus 2. 8:35  

Mind a két kép gyönyörű! Az árvácskás kép nagyon kifinomult, nőies munka! A kis kulcs is ötletes.

Lia

Fáni 2016. augusztus 2. 22:08  

Ilyen gyors tű nálam is elkelne :)
Itt ma egész kellemes idő volt, most, hogy írom a sorokat a lábam kicsit fázik is :)
Nagyon szép az árvácskás, a másik meg egyre jobban alakul :)