Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. július 25., hétfő

Szemcsepp...is


Ismét francia minta. Egyszerű, elegáns és csak rajongani tudok szinte minegyikért.

Enyhén véres volt a szemem. Azt hittem allergia és vettem Allergodilt. Nagyon csípett és a pirosság nem múlt. Ma elmentem a szemészetre és a doki azt mondta: ez szemszárazság. Jéééé! Sorolta mitől lehet: hosszan tartó monitornézés, huzat, légkondi, ventilátor. Nekem ez utóbbitól lehet. Azért írok róla, mert szerintem ez gyakori probléma sok embernél. A gyógyszertárban kapható recept nélkül a fotón látható szemcsepp. Az orvos ajánlotta. 2700 Ft. Nem olcsó, de ha kell, akkor kell.
 Kutakodom. Mégpedig szalaghímzéshez mintáért. A Moulin Rouge festmények között megtaláltam a kinézett  Vervaco hímzés mintáját. Évi gyönyörű szalaghímzései irányította rá a figyelmem. Látok benne fantáziát. Gyönyörű kép. A festő neve: Constantin Razoumov. Rendkívüliek a képei!

11 megjegyzés:

Vera 2016. július 25. 19:56  

Szépek a virágok..olyan kis "csipkés"

Na látod... a szakorvos megmondta,,, kár volt kombinálnod...

Tüzes Beáta 2016. július 25. 20:14  

Igen. Annyira kedves tőled, hogy írsz mikor még senki. Ne maradjak szó nélkül. Köszönöm.
Megdöbbent, hogy kalkulálok a legenyhébb tünetből a legsúlyosabb betegséghez. Ernőnek köszönet, hogy nevetett rajtam, mert a jövőben ez kell, hogy eszembe jusson. Észbe tartva: nem megijedni!

Vera 2016. július 25. 20:27  

Meg az orvost kellett volna jól... aki így rád ijesztet...Azért mondtam, majd a szakorvos meg mondja...
Meg jártasak vagyunk a kombinálásban...minden napra van új betegség...amit ki kell gyógyítani...
Ja... és mivel írtál a blogomra, így jöttem, mert tudtam hogy új posztot tettél fel...
tegnap este 8 órakor tettem fel bejegyzést, ma reggel 8 órakor jelent meg...nem azért , mert annyira érdekfeszítő...de mindegy...

Tüzes Beáta 2016. július 25. 20:49  

Rá kell jönni hogyan lehet ezt kijavítani. Minden javaslatra nyitott vagyok.

Vera 2016. július 25. 21:28  

Nézz be a blogomba!

CathlenKata 2016. július 25. 23:13  

Nálam most jelent meg ez a bejegyzés negyed éjfélkor, fura, pedig mindig benézek hozzád is.
Aranyos mintácska kíváncsi vagyok mi lesz belőle. A szalagos lányhoz gratula, ha belevágsz, én nem merek.

Tüzes Beáta 2016. július 25. 23:23  

Hát , ezt alaposan át kell gondolni.De látok benne fantáziát.

Fáni 2016. július 26. 8:15  

Nagyon finom minta a kis virágos, olyan "leheletfinom"
A szalaghímzéses mintád gyönyörű, kíváncsi vagyok a végeredményre :)

Rita 2016. július 26. 9:53  

Csodaszépek az árvácskák!
Nekem allergiám van, de kezelve elviselhető...
Mindig olyan különleges, nagy képeket választasz. Bátor vagy!

Andulka 2016. július 26. 20:07  

Remélem használni fog a szemcsepp! Az árvácskás minta nagyon szép már most, valahogy annyira légiesek ezek a francia minták, nagyon jól ki vannak találva.

Palkó 2016. július 28. 22:30  

Különleges képet választottál, de nagyon illik hozzád! Biztos csodás lesz! Az árvácskás kép már a kezdetből is mutatja, hogy nagyon finom minta :)
Szemszárazsággal én a szemműtétem után küzdöttem egy darabig... most már nekem is csak klímás időszakban jön elő.
Remélem, már túl vagy rajta!