Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. augusztus 8., hétfő

52 éves lettem



Finom csokitortát készített a lányom. Ajándékba nyomtatópatront kaptam. Hurrá! A férjemtől meg egy nyári pizsamát. Ez is hurrá! Kívánni kell:


A gyertya elfújása fontos. A szülinapi kívánságok teljesülnek. Naná!


A hímzéssel eddig haladtam. Zsugázzunk. Ez is a lányom ötlete volt és eszembe jutott Anyuval mennyit römiztünk esténként. Amit ma számítógépen játszok és Soliterie pack-nak hívunk azt papírkártyával játszottam fiatal felnőttként. Ugyanaz, csak én passziánsznak hívtam. De jó ötletnek találtam a játékot, a römit társasággal és ma elmentem a játék boltba venni kártyát:



Alice csodaországban. Ez a kép keresztszemesben is kapható. Csúúúúcs!!!! Azonnal el kell előlem zárni az ötletet, mert rögtön bele kezdenék. Előbb utóbb így is lesz. A kép kb. 50x40-es. A festmény/vagy grafika csodás. Ízléses, története kidolgozott, a zuhanás az álomba a kulcslyukon, a színei és minden szempontból tökéletes. Kíváncsi voltam, hogy a tervezőnek: Shu Mizoguchi-nak milyen képei vannak még? Íme egy pár:





19 megjegyzés:

Vera 2016. augusztus 8. 18:16  

Itt is nagyon BOLDOG!!!!! szülinapot kívánunk!Minden " kívánásod" teljesüljön!!!Puszi Neked!!!!!!

Jucus 2016. augusztus 8. 20:00  

Pont jókor jöttem akkor: Isten éltessen sokáig! Az a csokitorta...nagyon nyááámi!
Nagyon ügyes, kitartó vagy a hímzéseddel, alakul!

Tüzes Beáta 2016. augusztus 8. 20:47  

Köszönöm a jókívánságokat!! Puszi!

Fáni 2016. augusztus 8. 23:51  

Én is köszöntelek itt is, de már máshol is megtettem, remélem elért Hozzád? :)
Nagyon boldog születésnapot: Minden ajándék szuper, ezek a képek csodálatosak, főleg a lányfej hajában a virágokkal :)

agnesordog 2016. augusztus 9. 5:46  

Nagyon sok boldogságot , jó egészséget kívánok ! :-)

JuciKa 2016. augusztus 9. 8:39  

Nagyon sok, boldog születésnapot kívánok még, erőben, egészségben, boldogságban!

Dóra 2016. augusztus 9. 8:40  

Nagyon boldog szülinapot!

Névtelen,  2016. augusztus 9. 9:02  

Nagyon Boldog Születésnapot!

Lia

Monika 2016. augusztus 9. 9:56  

Isten éltessen!!!!!!Boldog szülinapot,bár úgy látom,hogy boldog volt. Remek ajándékokat kaptál,mindkettőnek örülnék én is.:)

CathlenKata 2016. augusztus 9. 11:34  

Nagyon Boldog születésnapot kívánok!

Leki-Rita 2016. augusztus 9. 19:51  

Nagyon boldog szülinapot!

Rita 2016. augusztus 9. 20:44  

Isten éltessen sokáig!

Névtelen,  2016. augusztus 9. 21:21  

Boldog születésnapot kívánok - és a kívánságaid teljesültét! :) A tortád ínycsiklandóan néz ki, a tempód szédületes, mintha feleennyi lenne az éveid száma. :) Minden jót Neked!
Brigi

Andulka 2016. augusztus 10. 9:50  

Boldog születésnapot!!!

erdoseva55 2016. augusztus 10. 18:30  

Isten éltessen sokáig! Boldog szülinapot utólag is! A csokitorta csodás! én is nagyon szeretem! :) Nagyon ügyes a lányod!
Teljesüljön minden kívánságod, amit a gyertya elfújása közben kívántál! :)

Edit 2016. augusztus 10. 20:28  

Isten éltessen még jóóóóóó sokáig! Tegnap nem tudtam jönni, de még ma sem késő, ugye?
Szépen alakul a nagy hímzésed! :)

Tüzes Beáta 2016. augusztus 11. 20:56  

Köszönöm a sok kedves jókívánságot!!!

Palkó 2016. augusztus 12. 17:09  

Nahát, szülinapod volt!? Gyorsan kiszámoltam, még 8 napon belül vagyok, úgyhogy: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, jó egészséget, sok-sok örömteli percet kívánok Neked szeretettel: Ildikó